Kako doznajemo iz BINA Istre, do sada je probijeno gotovo 2300 metara s Istarske strane te 1700 metara s Kvarnerske strane od ukupno 5630 metara, dakle nekih 70% ukupne dužine nove cijevi, a na gradilištu radi čak 500 radnika.
31.03.2023.
11:38
Autor: Josip Krmpotić
Kako doznajemo iz BINA Istre, do sada je probijeno gotovo 2300 metara s Istarske strane te 1700 metara s Kvarnerske strane od ukupno 5630 metara, dakle nekih 70% ukupne dužine nove cijevi, a na gradilištu radi čak 500 radnika.
Praktično se radovi izvode 24 sata kako bi posao bio završen u roku. Za izgradnju druge cijevi tunela koristi se najsuvremenija tehnologija u tunelogradnji, svakodnevno se provodi više miniranja, a prosječno se dnevno probija pet do deset metara sa svake strane tunela.
Dnevno se iz tunela izvozi do 1600 kubičnih metara materijala, a za proboj svih 5,6 kilometara druge cijevi bit će potrebno preko dvije tisuće miniranja.
Plan je da tunel bude fizički probijen u ljeto ove godine, a radovi bi kompletno trebali biti gotovi godinu dana kasnije, odnosno sredinom 2024. godine.
Iz BINA Istre tvrde da ulažu napore da sve pripremne radnje budu dovršene uskoro kako bi se sredinom godine intenzivirali radovi na dionici od kvarnerske strane Tunela Učka do Matulja.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora