Hrvatski radio

Radio Rijeka

13:15 / 21.03.2018.

Autor: Albert Petrović

Spot HTZ-a "Ambasadori hrvatskog turizma" nominiran za turističku nagradu

Prošlogodišnji WTM u Londonu (Foto: Albert Petrović / Radio Rijeka)

Prošlogodišnji WTM u Londonu (Foto: Albert Petrović / Radio Rijeka)

Foto: - / -

Promotivni video Hrvatske turističke zajednice "Ambasadori hrvatskog turizma", nominiran je od strane "Travel Video Awards" za nagradu u potkategoriji "Best Video by a Tourism Organization". Uz promotivni video HTZ-a, nominirani su još i "Rhythms of Peru", "Sabrosura" te "North America".

Promotivni video Hrvatske turističke zajednice "Ambasadori hrvatskog turizma", koji je premijerno prikazan u studenome prošle godine u sklopu nastupa na turističkom sajmu WTM u Londonu i koji je u kratkom vremenu ostvario višemilijunsku gledanost na stranim emitivnim tržištima, nominiran je od strane "Travel Video Awards" za nagradu u potkategoriji "Best Video by a Tourism Organization".

Uz promotivni video HTZ-a nominirani su još i "Rhythms of Peru" (Kuoda Travel), "Sabrosura" (Visit Columbia) te "North America" (Jordan Tourism Board). 

"Ponosni smo što je naš posljednji promotivni video, u kojem sudjeluju globalno prepoznatljive hrvatske zvijezde, ambasadori hrvatskog turizma nominiran za prestižnu svjetsku nagradu. Ova nominacija za nas predstavlja profesionalnu satisfakciju, ali i dokaz naše kreativnosti i inovativnosti, odnosno potvrdu od strane struke da u Hrvatskoj turističkoj zajednici, zajedno s partnerima, kreiramo vrhunski međunarodno prepoznatljivi promotivni sadržaj", izjavio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić te pritom pozvao sve da svojim glasovima podrže video u kojem Hrvatsku, kao atraktivnu turističku destinaciju, u najboljem svijetlu predstavljaju Luka Modrić, Mario Mandžukić, Ivan Rakitić, Mateo Kovačić, Dean Lovren, Marin Čilić, Dario Šarić, Maksim Mrvica, Zrinka Cvitešić i 2Cellos.

Na podsjećanje da je bilo nezadovoljnih s obzirom na (ne)zastupljenost u spotu Kvarnera, Opatije, Rijeke - Staničić kaže - naravno da je bilo prigovora, dijelom možda opravdanih, međutim Hrvatska ima niz atrakcija koje treba istaknuti, a teško je sve smjestiti unutar tri minute koliko spot traje. U spotu ipak postoje neki kadrovi Kvarnera, primorja, Gorskoga kotara i naših otoka, ali ono što je najvažnije jest da je spot sjajno prihvaćen na inozemnom turističkom tržištu za koji je i rađen.

Online glasanje otvoreno je do petka, 31. ožujka 2018. godine, a svečana dodjela nagrada održat će se 9. travnja 2018. godine u Las Vegasu.

Poslušajte razgovor i pogledajte spot:

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.