Turistička zajednica Gorskog kotara i dvadesetak ugostitelja toga područja kreću s kvalitetnijom promocijom goranske gastronomije. Zahvaljujući tome gosti će lakše moći otkriti koja im autohtona sezonska jela i namirnice goranski restorani nude u pojedinim dijelovima godine.
Svaki od dvanaest mjeseci u godini na jelovnicima goranskih restorana odsad će biti obilježen s nekoliko posebno istaknutih sezonskih specijaliteta i namirnica, najavio je na današnjem predstavljanju projekta u naselju Plešce direktor Turističke zajednice Gorskog kotara Petar Hrg.
"Projekt podrazumijeva pronalaženje zajedničkih sezonskih gastro-tema, odnosno autohtonih namirnica i gotovih jela koje ćemo tijekom svakog mjeseca, pojačano medijski promovirati u ciklusima od desetak dana. Ta promocija različitih i za Gorski kotar specifičnih sezonskih gastro-tema odvijat će se cijele godine", rekao je Hrg.
Za početak, na lipanjskom će se meniju, uz pastrvu, posebno isticati sezonski specijaliteti od srnetine, koprive i bazge, a odluka o tome koliki će broj jela od tih namirnica biti zastupljen u ponudi, kaže Hrg, prepuštena je vlasnicima restorana.
"Cijela će projektna priča biti utemeljena na individualnom pristupu i kreativnosti svakog pojedinog restoratera. Način pripreme, receptura i cijena su stvari o kojima svatko od njih zasebno odlučuje. Tržište će pokazati što se od ponuđenoga gostima najviše sviđa. Zbog toga sam uvjeren da smo na početku jedne opsežne priče i ozbiljnijeg pristupa prema brendiranju gastronomije Gorskog kotara", tumači Petar Hrg.
Gastronomska avantura kroz Gorski kotar može početi, a za nju je kroz promotivnu medijsku te potporu preko društvenih mreža, sve logističke preduvjete osigurala goranska Turistička zajednica. Javlja Nenad Lučić:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.