Modernizacija pozadinskog kontejnerskog terminala na Škrljevu, vrijedna više od 40 milijuna eura, slijedi puštanje u rad nove obale, dizalica i proširenoga prostora terminala na Brajdici. Nova investicija značajno će povećati kapacitete Luke Rijeka.
08.09.2013.
13:50
Autor: Olga Mandić / Boris Kanazir
Modernizacija pozadinskog kontejnerskog terminala na Škrljevu, vrijedna više od 40 milijuna eura, slijedi puštanje u rad nove obale, dizalica i proširenoga prostora terminala na Brajdici. Nova investicija značajno će povećati kapacitete Luke Rijeka.
Prvi zahvati počet će u prvoj polovici iduće godine, a za otprilike tri godine Luka Rijeka raspolagat će s pozadinskim kontejnerskim terminalom koji će preuzeti punjenje i pražnjenje kontejnera i ostale usluge koje se sada obavljaju na lučkom području u Rijeci. Uprava Luke Rijeka potpisala je Ugovor za izradu projektne dokumentacije za terminal Škrljevo, investiciju vrijednu više od 40 milijuna eura, sa zagrebačkim arhitektonskim projektnim uredom Randić i suradnici.
U dokumentaciji će biti projektirana gradnja pozadinskoga kontejnerskog terminala, rekonstrukcija postojećih kolnih i radnih površina, rekonstrukcija postojeće i gradnja nove infrastrukture, formiranje novih operativnih platoa, gradnja novih i rekonstrukcija postojećih skladišnih kapaciteta, gradnja nadstrešnica za skladištenje i manipulaciju robom, upravne zgrade, sadržaja za zaposlenike te ostali potrebni prateći sadržaji.
Lučke operacije već se polako sele s Delte na Škrljevo, a objekti će se otvarati kako koji bude dovršen. Modernizacija terminala na Škrljevu sigurno će ojačati poziciju riječke luke u odnosu na konkurentski Koper i Trst. Javlja Olga Mandić:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora