Hrvatska turistička zajednica predstavlja hrvatsku turističku ponudu, među kojima i projekt Rijeka 2020 - Europska prijestolnica kulture na poslovnom sajmu ITB China, koji se održava od 15. do 17. svibnja.
16.05.2019.
10:46
Autor: Iva Črnjar Ivančan
Hrvatska turistička zajednica predstavlja hrvatsku turističku ponudu, među kojima i projekt Rijeka 2020 - Europska prijestolnica kulture na poslovnom sajmu ITB China, koji se održava od 15. do 17. svibnja.
Hrvatska ponuda predstavlja se u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona, gdje svoju ponudu predstavlja i EPK Rijeka 2020. Sajam je obišao direktor HTZ-a Kristjan Staničić, gradonačelnik grada Rijeke Vojko Obersnel, predsjednik gradskog vijeća Grada Rijeke Andrej Poropat, direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa te savjetnica u Veleposlanstvu RH u NR Kini Bisera Fabrio.
"Nastup na sajmu ITB China od velikog je značaja posebice u godini koja je proglašena hrvatsko-kineskom godinom kulture i turizma. Iz tog smo razloga zajedno organizirali posebno predstavljanje Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020. godine jer je kulturni turizam jedan od najtraženijih proizvoda na velikom kineskom tržištu. Riječ je o projektu koji će omogućiti pozicioniranje Rijeke i Hrvatske kao kulturne destinacije na globalnoj razini", izjavio je direktor Staničić, posebno se zahvalivši hrvatskim turističkim djelatnicima na osvojenim prestižnim nagradama za hrvatski turizam.
Predstavljanje Rijeke u sklopu sajma ITB China komentirao je i gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel. "Izuzetno mi je drago da se Europska prijestolnica kulture i Rijeka nastavljaju prezentirati na novim tržištima. Kinesko tržište iskazuje veliki interes za proizvode kulturnog turizma i zahvaljujemo Hrvatskoj turističkoj zajednici što su Gradu Rijeci i Turističkoj zajednici grada Rijeke omogućili da se projekt Europske prijestolnice kulture predstavi na ovom velikom turističkom sajmu", poručio je Obersnel.
"Kinesko tržište predstavlja za turizam Hrvatske izuzetni potencijal i važno nam je da u zajedničkim promidžbenim aktivnostima budemo uključeni jer Rijeka i Kvarner nude bogatu ponudu za kulturni turizam, ali isto tako kao partneri u projektu Europske prijestolnice kulture zahvaljujemo Hrvatskoj turističkoj zajednici na pomoći u kreiranju promidžbe i njenom boljem plasiranju na sva tržišta. Kinesko tržište također nudi priliku za pozicioniranje Rijeke i Kvarnera kao cjelogodišnje turističke destinacije", izjavio je direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora