U Rijeci je, u nazočnosti ministra mora, prometa i infrastrukture Olega Butkovića, potpisan ugovor o izvođenju radova na rekonstrukciji teretnog dijela željezničkog kolodvora Rijeka i izgradnji intermodalnog terminala na novoizgrađenom kontejnerskom terminalu Zagreb Deep Sea.
Radove vrijedne skoro 200 milijuna kuna izvest će slovenska tvrtka SZ Železniško gradbeno podjetje iz Ljubljanje, a preostali potpisnici ugovora su HŽ Infrastruktura i Lučka uprava Rijeka.
Puno je razloga za zadovoljstvo, reći će ministar Oleg Butković. "Uz pomoć CEF-a i europskih fondova radimo u Raši, na kontejnerskom terminalu Brajdica, napreduje Zagreb Deep Sea, najesen ćemo odabrati jednog od sedam potencijalnih operatera. Tu je i cesta D 403, natječaj je raspisan, raduju spoznaje o dobrom poslu", kaže Butković.
Dodaje kako je riječ o ukupno 390 milijuna eura projekata u Luci Rijeka. "Znači da smo pokrenuli veliki investicijski ciklus koji ide cilju, a cilj je da Luka Rijeka bude ono što i treba biti - sve skupa je zaokružena jedna lijepa riječka priča oko luke, kontejnerskog terminala Brajdica, i vodi nas prema luci na Krku, koja je naše strateško opredjeljenje i kojoj se onda moramo okrenuti", naglasio je ministar.
I priča, dakako, ide dalje, a to dalje je željeznica - jer bez nje sve ovo nema prevelikog smisla, tvrdi ministar Butković. "Znači krećemo u ovom mandatu s prugom prema Rijeci, što je po meni veliki uspjeh i veliki iskorak u tom projektu", ističe.
Slovenci iz tvrtke SZ Železniško gradbeno podjetje iz Ljubljane zadovoljni, već su radili u Hrvatskoj, ali ovo im je, kaže Tine Svoljšak, najveći i najvažniji posao do sada. Ići će u tri faze: rekonstrukcija i produljenje 12 kolosijeka, gradnja četiri nova duljine 400 metara pa još dva za portalne dizalice, sve kako bi Rijeka u utrci s Trstom i Koprom dobila utakmicu.
O dobrom rezultatu ne dvoji ni ravnatelj Lučke uprave Rijeka Denis Vukorepa. "Sad smo u drugoj fazi i nadam se da ćemo sve ovo završiti do kraja godine, riječka luka ide u dobrom smjeru", kaže. Zajednički projekt Lučke uprave Rijeka i HŽ Infrastrukture morao bi značiti još sigurniji korak Luke Rijeka i ojačati njen značaj na Mediteranskom transeuropskom prometnom koridoru. Javlja Josip Krmpotić:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.