"3. maj" je u petom pokušaju prodaje broda za simboličnu jednu kunu izlicitirao kupovinu gradnje 527, samoiskrcavajućeg broda za prijevoz rasutog tereta, poslijednjem iz stečajne mase Uljanika. S prvotnim naručiteljem pregovaramo o načinu završetka broda, rekao je Edi Kučan, direktor "3.maja".
Uskoro bi trebali početi radovi na brodu koji sada napokon ima novog vlasnika. Uz pomoć kratkoročnog kredita iza kojeg je s jamstvima stala Vlada, riječko brodogradilište je osiguralo su potreban iznos od 7,4 milijuna kuna da može uplatiti jamčevinu i na Fininoj dražbi dati ponudu za brod koji im već dugo zauzima navoz.
Kako drugih ponuditelja nije bilo, "3. maj" je za kunu uspio dobiti gradnju 527, a Uljanik Brodogradnja 1856. drugi brod za prijevoz stoke, gradnju 526,, za isti iznos.
U drugoj polici rujna ova zadnja Uljanikova novogradnja trebala bi i službeno biti predana u posjed riječkom brodogradilištu. Kako je riječ o specifičnom brodu, dizajniranom za plovidbu Velikim jezerima u Sjevernoj Americi, direktor 3. maja Edi Kučan je izvijestio da razgovaraju s Kanađanima oko načina završetka i isporuke broda.
Trenutno je u riječkom brodogradilištu 819 trećemajaca i oko 300 radnika kooperanata, a s vjerovnicima je postignut novi dogovor. Radi se na završetku kemijskog tankera 723, broda za prijevoz automobila 514, te polarnom kruzeru, gradnji 734, koji bi trebao biti završen do konca iduće godine.
Boja za tankove tankera, nakon višemjesečnih pregovora i zastoja, napokon stiže avionom iz Luksemburga, rekao je Kučan. Poslušajte razgovor o novostima u brodogradilištu:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.