Hrvatski radio

Radio Rijeka

Vrbovsko: sa srcem do turista u svim godišnjim dobima

21.07.2015.

15:36

Autor: Nenad Lučić

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Novim logotipom i sloganom turizam Grada Vrbovskog nastoji poboljšati svoj vizualni identitet, a u posljednje se vrijeme ulaganjima sve uočljivije razvijaju i dodatni turistički sadržaji. O tome su tijekom današnje konferencije za novinare govorili čelnici lokalne samouprave i vrbovštanskog turizma, čija je ponuda privukla i jedno poznato glumačko ime.

Danas predstavljeni slogan Vrbovsko promovira kao destinaciju za četiri godišnja doba, dok logotipom dominira znak srca, kaže direktorica gradskog turističkog ureda Tanja Kušić te dodaje: "Želimo izazvati pozitivne emocije kod naših turista, a srce je znak ljubavi. U ovom našem slučaju nadamo se da će to biti ljubav prema Vrbovskom, ljubav koja će vraćati u Vrbovsko, jer će gosti željeti istražiti svaki dio našeg grada."

Razinom ulaganja u turističku ponudu grada Vrbovskog, prednjači izletište Kamačnik, no ono nije usamljen primjer, ističe gradonačelnik Dražen Mufić. "Osim Kamačnika, spomenut ću da smo u dolini rijeke Kupe izgradili 3 kilometra šetnica s određenim, pratećim objektima. U tijeku je izrada projektne dokumentacije za još 12,5 kilometara, a započinjemo i s uređenjem slapova te kupališta na lokaciji Klanac", rekao je Mufić.

U prirodnim blagodatima Vrbovskog uživaju i poznati. "Jedan dio svog djetinjstva, onaj šumski dio, proveo sam u ovom kraju. Već sedam godina ponosni sam vlasnik jedne drvene kućice u Hambarištu, gdje sa svojom obitelji godišnje provodim i po stotinjak dana. Volim ovaj kraj i uživam u njegovoj ljepoti tijekom sva četiri godišnja doba," kaže glumac Rene Bitorajac. Od planova za budućnost u Vrbovskom ponajprije priželjkuju jačanje smještajne ponude te investicije u projekt skijališta Bijela kosa. Poslušajte prilog Nenada Lučića:

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.