Banke i bankarske usluge

Banke i bankarske usluge

Kako je moguće da banka, prema internim pravilima, svim klijentima odobri dopušteni minus, a da to klijenti nisu tražili? Kakva je razlika između dopuštenog i prešutnog prekoračenja? Mogu li se/smiju li se bankarske usluge nuditi i ugovarati telefonom? Kakva su prava klijenata ukoliko su nezadovoljni uslugom banke i smatraju da pojedine usluge preplaćuju ili ih nepotrebno plaćaju?

Naziv emisije "9,99" simbolizira nezavidnost položaja potrošača u društvu. Pokušajmo zajedno učiniti nešto više ne bismo li se zaštitili.   

Banke i bankarske usluge

O emisiji 9,99

Nova emisija o pravima potrošača pod nazivom "9,99" utorkom ujutro otkriva sve opasnosti i zamke koje nam prijete u potrošačkoj svakodnevici. Informiranost je najbolja obrana za svakog potrošača, a mi smo tu zbog vas!

Pročitaj više

9,99
9,99

HRT – Radio Sljeme — Gospodarstvo, društvo

Nova emisija o pravima potrošača pod nazivom "9,99" utorkom ujutro otkriva sve opasnosti i zamke koje nam prijete u potrošačkoj svakodnevici. Informiranost je najbolja obrana za svakog potrošača, a mi smo tu zbog vas!

Sljedeća emitiranja

Utorak, 03.03.2020. 10:30 - 10:55

Utorak, 10.03.2020. 10:30 - 10:55