I ovoga ljeta planirani brojni radovi po gradu

I ovoga ljeta planirani brojni radovi po gradu

Patrik Macek/PIXSELL

Tijekom gostovanja u našem programu zamjenik pročelnika gradskog ureda za prostorno uređenje, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, Alan Ordulj najavio je brojne projekte koji bi se trebali pokrenuti tijekom ljetnih mjeseci.

Natječaj za projektiranje bukobrana na Slavonskoj aveniji, od Marohnićeve prema Savskoj, uskoro bi, prema najavi gradonačelnika Badića, trebao biti objavljen te bi se tako napokon riješio problem prevelike buke u tom dijelu grada. Alan Ordulj očekuje kako će se s tim projektom odmah krenuti te bi prvi bukobrani trebali biti postavljeni već krajem ljeta.

Planirano je i konačno spajanje Branimirove koje kasni zbog jednog vlasnika koji ne želi prodati svoju parcelu. Prema informacijama iz ureda za imovinsko-pravne poslove ukoliko se uskoro ne postigne dogovor s vlasnikom, najvjerojatnije će se ići i na deložaciju.

Uskoro počinju radovi i na trećoj etapi Radničke ceste, na nadvožnjaku preko željezničke pruge te paralelno s time radi se i projektna dokumentacija za četvrtu i konačnu etapu tj. spajanje Radničke na Domovinski most. Planira se i dodatno asfaltiranje avenije Dubrovnik na potezu od Večislava Holjevca do Trnskoga, a u pripremi je i lokacijska dozvola za Sveučilišnu aleju koja bi bila između ulice grada Vukovara i Slavonske avenije.

U planu je i denivelacija zagrebačkog rotora. Kroz rotor, najveći kružni tok u gradu obujma 74 metra, na dan prođe gotovo 100.000 vozila. Drži se da je to dvostruko od kapaciteta kada se rotor gradio. Dokumentacija za cijeli projekt trebala bi biti osigurana tijekom ove godine, nakon čega bi se krenulo osiguravanje sredstava i natječaj za izvođača radova.

Prije godinu dana grad se prijavio na europske fondove za izradu jedinstvenog prometnog masterplana Zagreba, zagrebačke i zagorsko-krapinske županije. Njime bi se jasnije odredili prioriteti za obnovu i gradnju prometnica. Plan bi trebao biti gotov za godinu i pol te će stajati oko 16 milijuna kuna, a novac iz europskih fondova pokrivat će više od 85 posto troškova izrade.