Mrak Taritaš: "Remetinečki rotor dokaz je stihijskog upravljanja gradom!"

Mrak Taritaš: "Remetinečki rotor dokaz je stihijskog upravljanja gradom!"

Patrik Macek/PIXSELL

Gradska organizacija Građansko-liberalnog saveza na konferenciji za medije uputio je mnogo kritika gradskom projektu rekonstrukcije remetinečkog rotora, preko kojeg dnevno prijeđe do 100 tisuća vozila, ali ponudio je i određena rješenja.

Članica predsjedništva Građansko-liberalnog saveza i profesorica na Fakultetu prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu Jasmina Pašagić-Škrinjar kritizirala je projekt rekonstrukcije rotora. Novi rotor trebao bi smanjiti gužve, no ona smatra da će tijekom predviđene dvije godine njegove rekonstrukcije, a i kasnije, na rotoru biti još većih problema. Treba ukazati na segment da se rekonstrukcija cijelog Jadranskog mosta bazirala na analizi prometa koji je trenutan. I koliko će koštati održavanje s obzirom na to su predviđeni tuneli koji imaju problem s odvodnjom, a moraju bit osvijetljeni? To je jedno skupo rješenje! 

Nakon Radničke, rotor je druga najveća gradska prometna investicija. Gotovo 280 milijuna kuna koliko projekt vrijedi, mogu se bolje upotrijebiti, smatra Pašagić-Škrinjar. Ona nudi drugo rješenje - gradnju drugih mostova koji bi rasteretili gužve. Za sad bi bio najizgledniji zapadni Jarunski most. On je zapravo produžetak Vrapčanske, koji ide na Jadransku aveniju i ide skroz do Vatikanske. Istočni ide od terminala Črnomerec i spaja se isto na Jadransku aveniju. To su neki prijedlozi koji se trebaju razmotriti.

Za rekonstrukciju rotora u budućnosti jesu, no smatraju kako sada nije trenutak za taj projekt koji je trenutno još jedan dokaz stihijskim upravljanjem gradom, zaključila je predsjednica GLAS-a, Anka Mrak Taritaš.