Pozivni centar Zagrebačkog holdinga

Pozivni centar Zagrebačkog holdinga

Anto Magzan/PIXSELL

Nakon što je uvedena naplata otpada po volumenu, telefoni Zagrebačkog holdinga ne prestaju zvoniti. Organiziran je stoga - pozivni centar. Na broju 072 500 400 građani mogu dobiti informacije o svim naknadama sadržanima u jedinstvenoj uplatnici.

Na pitanja, djelatnici Centra odgovaraju radnim danom od 7.00h do 20.00h, a subotom od 8.00h do 13.00h.

Posebnost u usporedbi sa sličnim centrima jest da sve korisnike koji upute poziv izvan radnog vremena, agenti sljedeći radni dan nazovu kako bi se svima odgovorilo.

Jučer je Centar obišao gradonačelnik Milan Bandić. Rekao je kako ljudi moraju imati informaciju o tome što i zašto plaćaju , te će to ovdje i dobiti, a istaknuo je da se najviše pitanja, čak do 7.000 na dan, odnosi na promjenu modela naplate odvoza otpada.