Računi za plin dolaze i stanarima kojima je, nakon potresa, plin isključen

Računi za plin dolaze i stanarima kojima je, nakon potresa, plin isključen

Foto: Gradska plinara Zagreb

Kako je moguće da računi za plin dolaze stanarima kojima je, nakon potresa, plin u zgradama isključen? Ako je plinomjer blokirala ovlaštena osoba, tada računi neće stizati. Ako nije, plinomjer je aktivan i Plinara pretpostavlja da je potrošnja moguća pa šalje akontacijske uplatnice. Više...

Gradska plinara Zagreb - Opskrba d.o.o. obračunava potrošnju energenta prema dostavljenim očitanjima plinomjera ili procjenama potrošnje energenta u obračunskom razdoblju. Očitanja plinomjera dobivamo od distributera Gradske plinare Zagreb d.o.o. koji ima zakonom propisanu obvezu dva puta godišnje očitati plinomjere na distributivnom području. Ukoliko distributer ne očita stanje plinomjera, dužan je dostaviti procijenjeno stanje potrošnje za obračunsko razdoblje. Također je moguće da kupac samostalno očita plinomjer, te dojavi stanje plinomjera za obračunsko razdoblje.

U slučaju da je distributer GPZ d.o.o. kupcu izvršio blokadu/demontažu plinomjera zbog sigurnosti, navedeno će biti evidentirano i u bazi opskrbljivača GPZ-Opskrbe d.o.o. koja će kupcima automatski obračunati do stanja utvrđenog na demontiranom plinomjeru i nakon toga se neće dostavljati računi. Također u slučaju da nije izvršna blokada/demontaža plinomjera, podrazumijeva se da je plinomjer aktivan i da je dalja potrošnja moguća. Pretpostavka je da u privremeno neuporabljivim i u neuporabljivim objektima nema potrošnje zbog čega je bitno da kupci redovno dojavljuju stanja plinomjera prije obračuna kako se ne bi izrađivala automatska procjena. Na taj način će na računima biti obračunata stvarna potrošnja, a ukoliko nema potrošnje, samo fiksna mjesečna naknada. U slučaju da kupac ne želi podmirivati fiksnu mjesečnu naknadu, mora od distributera zatražiti demontažu plinomjera.

Vjerujemo kako smo iscrpno odgovorili na postavljeni upit kupca. Isto tako budući su sve meritorne informacije sadržane u dostavljenom Vam odgovoru, eventualno dodatno pojašnjenje u razgovoru sa novinarom, Gradska plinara Zagreb-Opskrba d.o.o. može dostaviti isključivo na način i sukladno proceduri na nivou Grupe ZGH, kao sastavni dio iste. Također ovim putem napominjemo kako apsolutno stojimo na usluzi kupcima za sve upite, bilo putem web-stranice GPZ-O http://www.gpz-opskrba.hr (od 0 - 24 sata) bilo putem telefona Centra za informiranje kupaca GPZ-Opskrbe +385 1 6184-601 (ponedjeljak-petak od 8:00 do 15:00 sati).