Završena najzahtjevnija etapa na rotoru

Završena najzahtjevnija etapa na rotoru

Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL

Napravljene su dvije tunelske cijevi na remetinečkom rotoru. Spajat će Jadransku i Dubrovačku aveniju te tako rasteretiti kružni tok. Svi radovi na rotoru trebali bi biti gotovi do početka svibnja iduće godine.

U kolovozu prošle godine počeli su radovi na rotoru. Sada je završena najzahtjevnija etapa projekta - dvije tunelske cijevi ispod kružnog toka koje spajaju Jadransku i Aveniju Dubrovnik - Ovo ljeto smo napravili i izbetonirali podvožnjake duljine 280 metara, ali i rampe i pristupne rampe te uporne zidove. Ugrađeno je oko 4 milijuna kilograma armature te, zajedno s dijafragmom, 40 tisuća kubika betona. Sad nas još čekaju radovi na prometnicama gdje imamo oko 80 tisuća kvadratnih metara asfalta - rekao je voditelj projekta, Goran Radić.

Što se točno još treba napraviti objašnjava gradonačelnik Milan Bandić - Četiri trake iz pravca Avenije Dubrovnik; dvije na rotor koji će imati tri prometna traka, a dvije za Jadranski most i grad. Sljedeće, druge četiri trake će ići iz pravca Jadranskog mosta; dvije na Jadransku aveniju, a dvije na rotor. A iz pravca Jadranske avenije; dvije će trake ići na rotor, a jedna na Remetinečku cestu. 

Ukupna vrijednost projekta je više od 331 i pol milijuna kuna od čega je gotovo 321 milijun bespovratnih sredstava. To je znak dobre suradnje Grada i Vlade, ističe predsjednik gradske skupštine Drago Prgomet - Govorimo o suradnji grada Zagreba, skupštine grada Zagreba, Vlade Republike Hrvatske i nema, niti vidim, nijednu prepreku da se ta suradnja ne nastavi na korist građana grada Zagreba, ali i cijele Hrvatske.

Gradonačelnik se nada da će se ta suradnja i nastaviti na projektu sljemenske žičare čije je otvaranje najavljeno za dan našeg grada. Mjesec dana prije, prvog svibnja sljedeće godine, trebao bi pak biti gotov i rotor.