Zlatni index - studenti nagradili poduzeća

21.03.2013 17:42
Nikolina Kovačević
Studenti su na svečanosti dodijelili ukupno 12 nagrada u šest kategorija te posebnu nagradu žirija i Grand Prix za poduzeća koja su pobijedila u više kategorija.
Svečano su dodijeljene nagrade Zlatni indeks za 2012. godinu. Riječ je o nagradama koje studenti Sveučilišta u Zagrebu dodjeljuju poduzećima koja su u prethodnoj akademskoj godini najviše ulagala u njihov profesionalni razvoj i obrazovanje.
U skladu s odlukom Povjerenstva koje čine udruge Sveučilišta u Zagrebu, u studentske su projekte i udruge u 2012. godini najviše ulagala poduzeća Euro-uni i Styria, dok su u kategoriji sudjelovanje u studentskim projektima najuspješnija bila poduzeća Imago i INA. U organizacija projekata u kojima sudjeluju studenti najviše su se istaknuli Henkel i Ericsson Nikola Tesla, dok su u kategoriji poduzeća koja stipendiraju studente najuspješniji bili Sandoz i Adris. U kategoriji praksa u poduzećima dobitnici nagrade Zlatni indeks za 2012. godinu su Henkel i Pliva.
Partner projekta Zlatni indeks, Hendal Market Research, proveo je veliko istraživanje na pet sastavnica Sveučilišta u Zagrebu, te su na temelju tih rezultata dodijeljene nagrade u kategoriji najbolji imidž prema percepciji studenata. Tako prema mišljenju studenata najbolji imidž imaju tvrtke Student Travel Agency i Ericsson Nikola Tesla.
Posebne nagrade žirija na svečanosti su dodijeljene poduzećima Adacta, Siemens i HPB, dok je Grand Prix za velika javna/ mješovita/privatna poduzeća osvojio Ericsson Nikola Tesla. Tvrtka Henkel osvojila je Grand Prix za mala i srednja poduzeća.
Projekt Zlatni indeks već treću godinu za redom organizira studentska udruga eSTUDENT.
Cilj projekta je podizanje razine obrazovanja u Republici Hrvatskoj povezivanjem akademske zajednice i poslovnog svijeta te poticanje sudjelovanja što većeg broja poduzeća u studentskom životu investiranjem u obrazovanje.