Sanacija željezničkog nadvožnjaka i zatvaranje dijela Škorpikove ulice stvorilo je prometni kolaps u zapadnom dijelu grada. Gradski HSLS stoga predlaže privremenu regulaciju prometa kroz pothodnik ispod Aleje Bologne u smjeru Ulice Dubravica. Gradskoj vlasti sugeriraju i tri projekta koji bi bolje povezali sjever i jug Zagreba.
Podvožnjak Aleja Bologna - Škorpikova više je od deset godina zagrebački prometni problem povezan s nikada riješenim pitanjem odvodnje oborinskih voda, zbog čega svaka jača kiša taj podvožnjak pretvora u jezero. Zbog toga se stanovnici zapadnog dijela grada iza podvožnjaka u Škorpikovoj i Zaprešića često nađu u stanju elementarne nepogode jer u takvim slučajevima do građana Podsuseda ne mogu doći ni kola hitne pomoći. Nažalost, gradska uprava nikad se nije adekvatno pozabavila tim problemom, ističe gradski HSLS.
Predsjednik gradske organizacije stranke Darko Klasić istaknuo je da početak sanacije željezničkog nadvožnjaka i zatvaranje podvožnjaka opet aktualizirao problem prometnog povezivanja sjeverne i južne strane zapadnog dijela Zagreba, a uvođenje privremene prometne regulacije stvorilo je dodatne poteškoće.
- To nije dobro, a osobito nije prihvatljiva poruka gradske vlasti da se građani trebaju strpiti do 22. srpnja, kada će se radovi završiti, jer Zagrepčani svakodnevno prolaze pakao čekajući u kolonama. Problemi se u Zagrebu ne rješavaju, nego se opetovano guraju pod tepih. Problem s podvožnjakom u Škorpikovoj primjer je nečega što se moglo riješiti uz malo znanja i upornosti - a sada paralizira promet u cijelom jednom dijelu našeg grada. U svrhu rješavanja ovog problema Zagrebački HSLS predlaže gradskoj upravi hitno alternativno privremeno usmjeravanje prometa za osobna vozila kroz pothodnik ispod Aleje Bologne u smjeru Ulice Dubravica kao i ispod prijelaza preko potoka u Podsusedu. Iako su ti pothodnici ograničene širine, postavljanjem odgovarajuće privremene prometne signalizacije može se uspostaviti naizmjenični promet, što bi znatno doprinijelo smanjenju prometnog kolapsa i gužvi za Zagrepčane na zapadu Zagreba, rekao je Klasić.
Prometni problemi već su godinama prisutni u Zagrebu, a jedan od njih je povezivanje sjevera i juga grada. Nužno je premostiti dvije najveće zapreke koje razdvajaju Zagreb, a to su željeznička pruga i rijeka Sava, kažu u HSLS-u.
- Predlažemo i očekujemo od gradske uprave da se u prioritetne planove predviđene sljedećim proračunom Grada Zagreba uvrste izgradnja podvožnjaka na istoku grada kod Trnave, izgradnja podvožnjaka kod Gajnica na zapadu grada te izgradnja mosta preko Save u produžetku Zagrebačke ulice, rekao je predsjednik gradskog HSLS-a.
Dok gradski zastupnik Kristijan Jelić upozorava na katastrofalne uvjete u ZET-ovim autobusima,
- Apeliramo na ZET da pod hitno servisira ili povuče iz prometa autobuse u kojima ne radi klima. Meteorolozi su najavili toplinski val u tekućem tjednu, te treba hitno intervenirati da se zaštite naši najranjiviji sugrađani, rekao je Jelić.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.