Svoje nezadovoljstvo potezima vladajućih izrazili su i gradski HSLS - ovci. Zamjeraju im loše izvršenje malih komunalnih akcija i nove prometne regulacije koje, prema njihovu mišljenju, stvaraju prometni kaos u centru Zagreba.
19.09.2022.
14:55
Autor: Radio Sljeme
Svoje nezadovoljstvo potezima vladajućih izrazili su i gradski HSLS - ovci. Zamjeraju im loše izvršenje malih komunalnih akcija i nove prometne regulacije koje, prema njihovu mišljenju, stvaraju prometni kaos u centru Zagreba.
Građani koji ne žive u užem središtu grada morat će sami financirati bokseve za spremnike otpada, a HSLS - ov Kristijan Jelić predložio je rješenje kojim bi se rasteretilo budžete stambenih zgrada.
- Pozivamo platformu Možemo da neiskorištena sredstva s pozicije malih komunalnih akcija preusmjere na izgradnju bokseva našim Zagrepčanima i da isprave, u jednu ruku, nepravdu koja je učinjena građanima koji ne žive u samom centru grada Zagreba. Naime, evo i na prošloj sjednici dobili smo izvješće Zagrebačkih cesta gdje je s 25.8. izvršenje asfalterskih radova u dobrom dijelu zagrebačkih kvartova na nuli, a na nivou grada Zagreba izvršenje je na nekih 4%, rekao je Jelić.
A asfaltiralo se nije, dodaje Jelić, jer su Zagrebačke ceste raskinule ugovor s glavnim dobavljačem bitumena INOM zbog visoke cijene bitumena, a zatim postigle novi dogovor prema kojemu je cijena dvostruko nepovoljnija. Kad se već ne asfaltira, očigledno bi vladajući htjeli i da se građani ne voze automobilima koji su postali nepoželjni, najprije u Staroj Vlaškoj, a zatim djelomično i u Deželićevoj. Sada je pješačkom zonom privremeno proglašen i dio Masarykove, a ograničenja za automobile smišljaju se i na drugim važnim prometnicama prema središtu grada, naglašava predsjednik gradskog HSLS - a Darko Klasić i pojašnjava:
- Bicikl je ekološki prihvatljivije sredstvo, ali nažalost automobili su nužnost i još uvijek broj jedan prometalo na 6300 zagrebačkih ulica i 70 gradskih kvartova. Nemojmo zaboraviti da su automobili nužnost za obitelji s malom djecom, starije sugrađane i bolesne, to nije samo nekakva komocija, danas je postala potreba. Ako se treba staviti alternativa prometu u gradu Zagrebu, to treba biti svakako ojačanje zagrebačkog javnog prijevoza. Gradska vlast je često licemjerna, jer oni isto koriste taksi prijevoz koji su isto automobili za privatne potrebe u slučaju ovakvog lošeg vremena.
Važno je, međutim, reći da Europski tjedan mobilnosti propagira upravo smanjenje automobilskog prometa i korištenje alternativnih vidova prijevoza - pogotovo javnog gradskog, a poželjno je i bicikla. Plan je to koji platforma Možemo u Zagrebu želi primjenjivati tijekom cijele godine, a ne samo tjedan dana.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora