Na Zagrebačkom velesajmu održana je konferencija Zagreb Brend Forum na kojem se govorilo o brendiranju i 65 godišnjici Privrednog vjesnika. Domaćin konferencije bio je tek četvrti direktor i glavni urednik Privrednog vjesnika Darko Buković.
09.05.2018.
12:42
Autor: Čarles Gržinić
Na Zagrebačkom velesajmu održana je konferencija Zagreb Brend Forum na kojem se govorilo o brendiranju i 65 godišnjici Privrednog vjesnika. Domaćin konferencije bio je tek četvrti direktor i glavni urednik Privrednog vjesnika Darko Buković.
Suština brenda je emocija. Brendovi nastaju u glavama a proizvodi u tvornicama. Da bi nešto postalo brend mora se ustaliti i potvrditi na tržištu i s te pozicije komunicira kao brend. Pojasnio je direktor i glavni urednik Privrednog vjesnika Darko Buković te nastavio . "Na Zagreb Brend Forumu još se jednom razgovara o povezivanju onih koji su na tržištu. Veliki koncerni ili mali privatnici imaju podjednaku šansu da kroz brendiranje javnosti predstave svoje proizvode."
Privredni vjesnik koji je osnovan 1953 godine krenuo je i nametnuo se kao prvi poslovni financijski tjednik koji inzistira na vjerodojstojnosti i profesionalnosti koju godinama uz svega četiri urednika do sadaq razvija i obogaćuje ne prevelik tim ljudi koji u njemu radi.
Danas se sve brendira i ima određeni rok trajanja. Brendiraju se države, gradovi, proizvodi koji uvijek polaze put od ideje koja se kroz promišljanje tržišnog nastupa pretvara u ono što mi kupujemo , slušamo , nosimo , gledamo ili jedemo. Rečeno je na kraju Zagreb Brend Foruma.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora