Kao posljedica razornog potresa u Zagrebu 22. ožujka, u posljednja tri i pol tjedna prikupljeno je više od 10 tisuća tona građevinskog otpada i šute s više od 600 lokacija, od kojih više od polovice otpada na središte grada. Otpad i dalje možete odgovorno zbrinuti, u dogovoru s Komunalnim redarstvom
Nadležne službe Grada Zagreba, u koordinaciji s ekipama Čistoće, Zagrebačkih cesta, Zrinjevca i vatrogasaca, do danas su prikupile 10 tisuća tona građevinskog otpada i šute s više od 600 lokacija (od čega se 300 lokacija odnosi na područje Gornjeg i Donjeg grada).
Trenutno je izuzetak Amruševa ulica, gdje iz sigurnosnih razloga, zbog radova, nije bilo moguće obaviti čišćenje te se izvođač radova obvezao javiti nadležnom Gradskom uredu po završetku radova kako bi se moglo pravovremeno pristupiti čišćenju. Postupke vezane uz čišćenje javnih površina nije bilo moguće provesti ni u prolazu između Bakačeve i Cesarčeve ulice zbog opasnosti od urušavanja prije planiranih građevinskih radova, a čiji je rok polovica idućeg tjedna. U Ulici baruna Trenka, kod kućnog broja 6, i u Katančićevoj 5 ispred sjedišta Ministarstva financija, čišćenje na predmetnim adresama i u njihovoj neposrednoj blizini organizirat će samostalno Ministarstvo financija - već danas ili najkasnije tijekom sutrašnjeg dana, kako su izvijestili Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet te Gradski zavod za zaštitu spomenika kulture i prirode.
Javna vatrogasna postrojba i dalje sanira posljedice potresa te se građevinski otpad, posebice s krovova, kao i šuta, i dalje učestalo prevoze na za to predviđena mjesta.
S obzirom na to da određeni broj građana sam provodi građevinske zahvate unutar svojih stambenih jedinica te iznose građevinski otpad i šutu ispred svojih kućnih adresa, ili ih odlažu u kontejnere na ulici, iz Grada mole sugrađane da pravovremeno dojave mjesta na koja su odložili građevinski otpad i šutu (ili će ga odložiti), na broj telefona 01/610-1566 ili na e-mail adresu Sektora za komunalno i prometno redarstvo: redarstvo@zagreb.hr.
Radno vrijeme Sektora za komunalno i prometno redarstvo je svaki dan od 7 do 22 sata, te u tom periodu građani mogu uputiti svoje pritužbe, prijave ili iskazati bilo koje druge potrebe kojima bi im se mogla olakšati situacija u kojoj se trenutno nalaze.
Također, kako bi se građanima Zagreba olakšala sanacija domova oštećenih potresom, Zagrebački holding d.o.o. na lokacije u gradu koje su najviše pogođene nepogodom, postavlja sanduke u koje građani mogu odlagati isključivo građevinsku šutu nastalu sanacijom.
Osim toga, kao i inače, građani mogu na sva reciklažna dvorišta dovesti količinu građevinskog otpada koja je nastala održavanjem i manjim popravcima koje obavlja sam vlasnik, u količini do 200 kg u šest uzastopnih mjeseci- javljaju iz Gradske uprave.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.