Na Zagrebačkom velesajmu otvoreni su Sajmovi hrane i zdravog življenja te Dani lova i ribolova. Ciljevi događaja su promocija kvalitete hrvatskih proizvoda, ali i isticanje mogućnost razvoja lovnog turizma na kontinentalnom području zemlje.
18.10.2018.
13:27
Autor: Krešimir Vešnik
Na Zagrebačkom velesajmu otvoreni su Sajmovi hrane i zdravog življenja te Dani lova i ribolova. Ciljevi događaja su promocija kvalitete hrvatskih proizvoda, ali i isticanje mogućnost razvoja lovnog turizma na kontinentalnom području zemlje.
Na Sajmovima hrane i zdravog življenja ponuđeni su proizvodi zaštićene oznake izvornosti i zemljopisnog podrijetla te proizvodi oznaka "Hrvatska kvaliteta" i "Izvorno hrvatsko". Sajmovi su podijeljeni u četiri cjeline: Hrana - hrana u najširem smislu; Organica - organski certificirana hrana i proizvodi; APItera - med i proizvodi od meda; te Mystic - prirodna, energetska i duhovna medicina.
A Dani lova i ribolova, uz izložene proizvode 64 izlagača iz 14 zemalja, uključuje i edukacijsko-stručni program kojim se žele naglasiti potencijali te izravna važnost lovstva u očuvanju i održavanju prirode.
Značaj sajmova govori o nastojanjima hrvatskih proizvođača da razmjene iskustva s mnogim, svijetskim proizvođačima hrane, ali i da napravimo diferencijaciju kroz naš cluster poljoprivrednih i kvalitetnih proizvoda gdje sigurno imamo veliki potencijal, rekla je zamjenica gradonačelnika Bandića, Olivera Majić.
Na Velesajmu je počela i konferencija "Budućnost zajedničke poljoprivredne politike Europske unije". Konferencija traje do sutra, a na njoj će se raspravljati o nepoštenoj trgovačkoj praksi te o tome jesu li hrvatski poljoprivredni i prehrambeni proizvodi brand. Brendiranje voća i povrća je izostalo, rekao je potpredsjednik Vlade i ministar poljoprivrede, Tomislav Tolušić, te na tome trebaju raditi i Ministarstvo poljoprivrede, proizvođači, ali i potrošači.
Mi smo ti kao potrošači koji diktiramo tempo. Mi možemo, ako smo svjesno, ako gledamo što kupujemo, ako čitamo deklaracije, kupovinom hrvatskih proizvoda i njih brendirati bez obzira imaju li svoj brend ili su prepoznati na tržištu. Svi turisti koji dolaze u Hrvatsku ne dolaze samo zbog sunca, mora i lijepih plaža već dolaze i zbog vrhunske gastronomije, zbog vrhunskih vina i tu imamo prepoznatljivost ne samo na lokalnoj već i na svijetskoj razini, napomenuo je Tolušić.
Sajmovi hrane i zdravog življenja te Dani lova i ribolova traju do nedjelje, a ulaz je slobodan.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora