Na križanju Huzjanove ulica i ulice Dolec u neposrednoj blizini podvožnjaka u Škorpikovoj konferenciju za novinare imao je gradski zastupnik HSLS-a Darko Klasić koji je za temu imao: Najnoviji slučaj „jezera“ u podvožnjaku Škorpikova – Aleja Bologne.
Naime, kako ističu u gradskom HSLS-u, nakon ovogodišnjeg opetovanog plavljenja pri većoj kiši vidljivo je da improvizacija rješenja „jezera“ u podvožnjaku Škorpikova – Aleja Bologne ponovno zatekla Gradsku upravu i da funkcioniranje ovoga dijela grada kao i zapadnog ulaza u grad ovisi i dalje o vremenskoj prognozi. Nezadovoljni žitelji Gajnica i Podsuseda riješenje problema pokušali pokrenuti pisanjem peticije koja im na kraju nije donijela ništa. Stavljanje ovoga pitanja na dnevni red Gradske skupštine prema riječima zastupnika HSLS-a Darka Klasića donijelo je reakciju gradonačelnika i riješenje na koje je unatoč savjetima struke nepotrebno potrošeno 500 000 kuna.
Zapadni dio našega grada s ovim problemom muči se već 10 godina. Zar je uistinu pita se Darko Klasić normalno da svako malo jače nevrijeme znači da automobili miruju, autobusi ne voze a djeca ne mogu u školu a odrasli put svojih obveza. Po riječima gradskog vijećnika HSLS riješenje je odavno nacrtano
-Projekt rješavanja podvožnjaka u Škorpikovoj – Aleja Bologne postoji. Napravilo ga je gradsko poduzeće Vodovod i odvodnja i to je u projektnoj dokumentaciji 2017- 2018 s rokom izvođenja. U tom projektu podvožnjak bi se spojio na odvodni kanal Kuzjanove ulice. To zahtjeva znatna financijska sredstva i to očito gradonačelniku na žalost nije prioritet-
Vrijeme prolazi, problem je i nadalje isti. Gradonačelnik Milan Bandić morao bi se odmaknuti od megalomanskih ideja te u prvi plan staviti infrastrukturu koja je već odavno u kolapsu i nije u službi birača odnosno građana- zaključio je Darko Klasić
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.