Hrvatski radio

Radio Sljeme

Reći u "eteru" da Djed Božićnjak ne postoji? Loša reklama!

04.12.2015.

09:49

Autor: Boris Bogić

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Njemačka podružnica Daimler AG morala je povući radijsku reklamu za automobil Smart u kojoj se navodilo da Djed Božićnjak ne postoji nakon lavine prigovora roditelja čija su djeca čula marketinšku poruku.

U reklami se čulo kako majka govori: Djeca stvarno vjeruju da je naš djed bio Djed Božićnjak... Željela bih da nikad ne saznaju da Djed Božićnjak ne postoji i potom se u pozadini čuju dječji glasovi: Što?!

Jedan od ogorčenih slušatelja napisao je na Smartovoj Facebook stranici da bi ta reklama pobijedila na izboru za najbešćutniju i najbezosjećajniju reklamu svih vremena.

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.