Podvožnjak star gotovo pola stoljeća i dalje je najveći problem na zapadnom dijelu grada! Na križanju Aleje Bolonje i Škorpikove, za svake veće kiše postaje poplavljen, a u jutarnjoj i popodnevnoj špici, velike gužve ne mogu riješiti ni prometni policajci.
Građani su uporni u nastojanju da se što prije nađe rješenje za kritičnu točku zapadnog dijela grada. Organizirali su peticiju da se za svake jače kiše ne događaju zastoji i bazeni jer tvrde - podvožnjak već davne '68. nije dobro napravljen! Direktor sektora odvodnje, Ranko Gregorin, u emisiji "Moj firtl", najavio je početak radova novog kolektora Dubravica za iduću godinu na koji bi se paralelno napravio i zaseban sustav odvodnje kojim bi se rasteretila čitava odvodnja uzvodnog dijela i oslobodili teret kolektora koji postoji u Škorpikovoj ulici.
Iz Grada tvrde da postoji još jedno rješenje - izgradnja novog podvožnjaka ulice Medpotoki od Aleje Bolonje do Samoborske, dodao je pomoćnik pročelnika za ceste Krunoslav Tepeš, u dužini od oko 200 metara.
No, o rokovima tog rješenja ne može se govoriti jer nisu rješeni imovinsko-pravni odnosi. A bivši direktor tehničkog održavanja u Vodoopskrbi i odvodnji Radoslav Karleuša ističe da je Grad već odavno trebao naći rješenje za problem podvožnjaka na križanju Aleje Bolonje i Škorpikove.
Proširenje okolnih ulica ili Aleje Bolonje, izgradnja novog podvožnjaka ili kolektora Dubravica - sve su to tek prijedlozi rješenja, dok građani i dalje moraju kroz onaj poplavljeni.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.