Hrvatski radio

Radio Sljeme

14:13 / 09.03.2017.

Autor: Margareta Jozinović

Zagrebački reformisti ukazuju na nove prometne probleme

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Zagrebački reformisti ukazuju na nova tri prometna problema u sjevernom dijelu grada. Točnije, problemi koji se nalaze u gradskim četvrtima Podsljeme i djelomično Črnomercu. Problem su nekadašnji prašnjavi putevi koji su i dalje uski, samo su danas zamijenjeni asfaltnom površinom.

Za ulicu Vrhovec koja u svom najgornjem dijelu prestaje biti dvosmjerna predlažu postavljanje semafora čime bi bila omogućena bolja komunikacija vozila. Drugi prijedlog je nedavno promijenjena dvosmjerna ulica Sjevernjak u jednosmjernu, za koju smatraju da postoji dovoljno mjesta da se proširi i vrati na staro, dok je treći prometni problem neadekvatan red vožnje novouvedene autobusne linije 233a na potezu tramvajske ukinute linije broj 15, Mihaljevac - Dolje.

Nekada je tramvajska linija 15 Mihaljevac prometovala svakih 11 minuta, a danas postoji bus koji ide svakih 40 minuta. Građani su se žalili ZET-u i doista, dva puta je promijenjen vozni red autobusne linije, no to i dalje nije bilo najbolje rješenje, naglasio je član predsjedništva Narodne stranke Reformista, Robert Hirc.

Zagrebački Reformisti pozivaju ZET da prilagodi vozni red linije 233a. Predlažu da bi linija 233a trebala prometovati svakih pola sata kao i linija 233, ali u razmaku od 15 minuta. Tako bi se postigao efekt prolazaka kroz autobusne stanice svakih 15 minuta. No, to nije sve. 

Današnji stanovnici suočavaju se s brojnim problemima, posebice s prometnim problemom, jer su nekadašnji uski prašnjavi putovi samo zamijenjeni asfaltnom površinom, dok je njihov profil ostao isti, rekla je glavna tajnica Reformista, Alenka Košiša Čičin-Šain, te ukazala na situaciju u kojoj intenzivna graditeljska aktivnost na sjevernim brežuljcima Grada Zagreba s početkom 2000. godine nije popraćena adekvatnom izgradnjom infrastrukture.

U zadnjih 17 godina svjedočimo potpunoj transformaciji sjevernog dijela grada izgradnjom brojnih stambenih objekata – urbanih vila, što je dovelo do znatno povećane gustoće stanovništva u tom dijelu grada. Tako današnje ulice sjevernog dijela grada nemaju dovoljnu širinu da se mogu mimoilaziti automobili iz suprotnih smjerova, a nedostatak pješačkih pločnika ugrožava prvenstveno djecu na putu do škole. Uske prometnice još su dodatno opterećene parkiranim vozilima, jer standard obitelji omogućava veći broj vozila, a parkirališta nisu za to predviđena, rekla je Alenka Košiša Čičin-Šain.