Način rada upravnih poslova u PU splitsko-dalmatinskoj

Način rada upravnih poslova u PU splitsko-dalmatinskoj

Od ponedjeljka 8. lipnja 2020. godine, Služba za upravne poslove u PU splitsko-dalmatinskoj, Trg Hrvatske bratske zajednice 9, počinje s prijemom stranaka radi izrade osobnih isprava bez obveze prethodnog naručivanja u vremenu od 7.30 do 20 sati.

Odnosi se to na poslove prijavništva (prebivalište, boravište, osobne iskaznice, putovnice, uvjerenja) i prometnih isprava.

Za navedene poslove i nadalje je moguće naručivanje ali isključivo slanjem elektroničke poruke na adresu st.sidup@mup.hr. U poruci osoba mora navesti ispravu ili postupak za koju traži određivanje termina kao i svoje osobne podatke uključujući i OIB.  U odgovoru  će osoba  dobiti točan termin  dolaska, te poveznicu na službene stranice MUP-a RH koje sadrže sve potrebne upute u odnosu na traženu ispravu.


Za poslove oružja i dalje postoji obveza prethodnog naručivanja ili na elektroničku adresu st.sidup@mup.hr  ili na brojeve telefone 021/  307 022 ; 021/ 307 543.


Služba za državljanstvo i strance i dalje će raditi na dosadašnji način uz prethodni dogovor oko vremena dolaska na elektroničku adresu st.sidup@mup.hr ili na brojeve telefona 021/ 307 313; 021/ 307 125; 021/ 307 295.
Koristimo priliku da pozovemo građane da  koriste usluge Ministarstva unutarnjih poslova na sustavu eGrađani.

Služba će raditi, poštujući preporuke HZJZ u dijelu koji se odnosi na ograničeni broj osoba koje borave u zatvorenom prostoru te preporučenu udaljenost osoba s ograničenim brojem šalterskih mjesta ali u dužem vremenskom razdoblju. Pozivaju se građani da po dolasku poštuju upute policijskih službenika na ulazu te poštuju preporučenu udaljenost.

Komentari