Aktivni odmor
Foto: TZ SDŽ / Splitsko - dalmatinska ažupanija
Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije i Udruga hrvatskih putničkih agencija potpisale su ugovor o suradnji i promociji turističkih programa u pred i post sezoni. Gostima treba pokazati nešto novo i odvesti ih u dijelove županije koje nisu mjesto masovnog turizma. Inače, udruga hrvatskih putničkih agencija, koja broji 210 članova, je odabrala Splitsko - dalmatinsku županiju za domaću destinaciju 2023-e.
Turizam već dugo nije samo more i sunce.Gosti žele doživjeti područje gdje su došli, traže dodatne aktivnosti i programe te specifične domaće proizvode - kaže Jurica Glavina član turističkog vijeća SDŽ - dodajući kako se ti sadržaji mogu podijeliti u tri osnovne kategorije:
Poljički ssoparnik
Foto: TZ SDŽ / SDŽ
U dalmatinskoj zagori brojni su autohtoni i specifični proizvodi, a oni kojih ih nude sami teško dolaze na tržište - rekao je predsjednik udruge putničkih agencija Tomislav Fain:
Stare mlinice
Foto: TZ SDŽ / SDŽ
Brojne aktivnosti, okusi i mirisi Dalmacije koji su cijele godine nevjerojatni daju mogućnost kreiranja novih proizvoda, proizvoda namijenjenih grupama hedonista, ljudima koji cijene ljepotu - kazala nam je direktorica Turističke zajednice Splitsko - dalmatinske županije Ivana Vladović:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.