Diskriminacija, ali i loša poslovna odluka

Diskriminacija, ali i loša poslovna odluka

ilustracija: Dino Stanin / Pixsell

Odluka vlasnika jednog hotelskoga objekta u Zadru da otkaže rezervaciju paru homoseksualaca iz Brazila nije naišla na dobar odjek među turističkim djelatnicima. Osim što upozoravaju da bilo kakav oblik diskriminacije nije prihvatljiv, smatraju to i lošom poslovnom odlukom.

Na ovoj stranici više nije moguće rezervirati objekt, ali smo pronašli odličnu alternativu u Zadru - poruka je na najpoznatijoj stranici za rezervaciju smještaja na svijetu - booking.com. Očito je to reakcija spomenute tvrtke na pritužbu brazilskoga gay para, kojemu je vlasnik manjeg hotela poništio rezervaciju i odbio ga primiti u svoj objekt. Vlasnik nije bio dostupan novinarima kako bi pojasnio svoj potez. Je li riječ o diskriminaciji ili pogrešnoj poslovnoj odluci, u Zadru je malo tko htio komentirati. Bivši direktor Županijske turističke zajednice Ivo Dunatov kaže kako može razumjeti takvu odluku vlasnika hotela, ukoliko je prije imao neugodnih iskustava: U Zadru ima jako puno apartmana i objekata koji se baš reklamiraju i primaju gey-parove, tako da taj jedan primjer koji se pojavio kao anti-reklama za Zadar to ne bi trebao biti jer je u Zadru puno onih koji primaju samo gayeve - kazao nam je Dunatov.

Djelatnica jedne turističke agencije kaže kako je svaki gost dobrodošao, a potez vlasnika hotela komentira: Ne znam je li to bilo pravedno ali mogao je uzeti u obzir da su i to ljudi i da to nema nikakve veze s njihovim poslom i radom

Treba čuti obje strane - dodaje Ante Galić iz Turističke zajednice Grada Zadra: Smatramo da je bilo kakav oblik diskriminacije po rasnoj, spolnoj , vjerskoj, nacionalnoj ili bilo kakvoj osnovi neprihvatljiv u bilo kakvoj djelatnosti a pogotovo u turizmu. Turizam predstavlja grad Zadar kao jednu međunarodnu otvorenu destinaciju za sve ljude, i takva poruka nije dobrodošla.

Iako način komunikacije vlasnika hotela s gostima nije prihvatljiv, Galić se nada da taj incident neće pridonijeti negativnoj reklami Zadra, kao zatvorenog i homofobnog grada.

 

Prilog V. Šetke

Komentari