Do veljače traje natječaj za promociju hrvatskih vina na stranim tržištima

Do veljače traje natječaj za promociju hrvatskih vina na stranim tržištima

Tomislav Miletic/PIXSEL

Razina potpore iznosi 80 posto troškova i odnosi se na sredstva EU, a najviši iznos ukupnih prihvatljivih troškova po projektu znosi 250 tisuća eura te 100 tisuća eura u mjernom informiranju. Rok za podnošenje prijave je do 5. veljače 2021 . godine.

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je u četvrtak, 3. prosinca 2020., natječaj za mjeru Informiranje u državama članicama i mjerama Promidžba vina na tržištima trećih zemalja iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina. Cilj je povećanje izvoza na tržištima trećih zemalja te unaprjeđenje imidža i prepoznatljivost hrvatskih vina na stranim tržištima. Razina potpore iznosi 80 posto ukupno prihvatljivih troškova i odnosi se na sredstva EU, a najviši iznos ukupnih prihvatljivih troškova po projektu za mjeru Promidžba iznosi 250 tisuća eura te 100 tisuća eura u mjernom informiranju.   

Sredstva iz mjera Promidžbe moći će se koristiti za objavljivanje reklama u medijima uključujući društvene mreže, ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u promotivni materijal za treće zemlje, kao i ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i događanjima na tržištima trećih zemalja te administrativne troškove i troškove osoblja.    

Prihvatljivi troškovi za mjeru Informiranje su informativne kampanje, sudjelovanje na događanjima uključujući sajmove i izložbe od nacionalnog značaja ili značaja za EU, oglašavanje u medijima na tržištu država članica, izrada i distribucija informativnog materijala za tržišnu članicu i administrativne troškove i troškove osoblja.   su informativne kampanje, sudjelovanje na događanjima uključujući sajmove i izložbe od nacionalnog značaja ili značaja za EU, oglašavanje u medijima na tržištu država članica, izrada i distribucija informativnog materijala za tržišnu članicu i administrativne troškove i troškove osoblja.    

Korisnici su mjere mjere strukturalne organizacije u sektoru vina, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja proizvođača, sektorske organizacije u sektoru vina, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna, privatnog poduzeća (fizička ili pravne osobe) registrirane za proizvodnju vina, s napomenom da su privatna poduzeća registrirana za proizvodnju vina prihvatljivi korisnici samo u mjeri Promidžba, dok su iznimke od mjera informiranja javnih tijela. 

Rok za podnošenje prijave za mjere i je do 5. veljače 2021 . godine. 

Komentari