Dobili sredstva za web-platforme ribarsko-pomorskih projekata

Dobili sredstva za web-platforme ribarsko-pomorskih projekata Dobili sredstva za web-platforme ribarsko-pomorskih projekata

foto: SJM / HRT Zadar

Božidar Blasov, kaljski ribarski poduzetnik , želi proširiti poslovanje jer, navodi, osloniti se samo na ulov sitne plave ribe postalo je prerizično. S njim se slaže i Rozalinda Banić, pašmanska poduzetnica koja se također želi okušati u ribolovnom turizmu.

Oni su predstavnici dviju od 6 tvrtki s područja Zadarske županije koje su iskoristile natječaj županijske Gospodarske komore i danas potpisale ugovore o korištenju 10 tisuća eura za inovacije u poslovanju, u sklopu EU projekta 4helix+. Dobitnici inovacijskih vaučera su: Foka d.o.o., Magic Croatia d.o.o., Zara agent d.o.o., Ribarski obrt Milivoj Blaslov, Lanđin, obrt za morski ribolov, trgovinu i turizam te Shuttle Tours d.o.o.

 U što će Božidar Blaslov uz svog pružatelja znanja iskoristiti 10 tisuća eura…Za marketinški dio, osmišjavanje web-stranice, loga. Na postojećem brodu planiramo izgraditi sobe gdje će se turisti moći ukrcati i provesti noć na ribarskom brodu da iz prve ruke vide kako izgleda ribolov.

Pašmanska poduzetnica Rozalinda Banić ima slične planove sa svojom gajetom, pa je ušla u projekt 4helix+ : 15 godina smo u ribarstvu ali kako je ljeti puno lošiji ulov orjentirali smo se na ribolovni turizam. Za to nam treba web-stranica, logo, za bukirati turiste koji bi se došli provozati brodom i pogledati kalivanje mreža i ribanje na našoj gajeti, zato smo se prijavili na ovaj projekt - kazala nam je ova svestrana pašmanska poduzetnica.

Tvrtka Zara agent, pomorski agent, ističe se među potpisnicima jer je za pružatelja znanja odabrala stranu tvrtku kaže nam gospodin Donato: Mi smo s ovim natječajem dobili 10 tisuća eura za poboljšanje vidljivosti na digitalnoj platformi. To će obaviti španjolska firma, odabrali smo njih jer imaju razne reference nama interesantne, mi ćemo novac utrošiti u svim smjerovima digitalnog marketinga kako bi poboljšali vodljivost Zara agenta kao pomorskog agenta. 

Treća strana u projektu su pružatelji znanja, jedna od njih je Barbara Aranza Strihić iz Print shop studija: Tražili su da im se napravi brending za morske proizvode , logo, produkt dizajn, a mi se bavimo svim od ideje do realizacije.

Ivan Jadreško iz Zadarske županijske gospodarske komore poziva ovim putem : Nadamo se da ćemo kroz ovaj projekt i kroz BLUE BOOST potaknuti poduzetnike da razmišjaju inovativno da vide da se na taj način mogu odvojiti od konkurencije i potaknuti međunarodnu suradnju plavih tvrtki. 

Projekt BLUE BOOst je aktivan do kraja ovoga mjeseca.  Projekt 4helix+ započeo je 1. veljače 2018. godine, a završava 31. srpnja 2020. godine. Ukupni je proračun projekta 2.193.983,75 eura. Projekt se sufinancira iz fondova ERDF i IPA II programa INTERREG Mediterranean.

Komentari