HTZ u snažnoj TV kampanji na njemačkom tržištu

HTZ u snažnoj TV kampanji na njemačkom tržištu

Booking za ovu sezonu je nešto usporeniji, no očekujem kako će i ovogodišnja sezona biti na razini prošle, odnosno uz mali rast do 3 posto, izjavio je ministar turizma Gari Cappelli koji je jučer obišao gradilište luksuznog turističkog naselja pokraj Lovinca.

Na ovim našim tradicionalnim tržištima je malo usporeniji, ali Italija je na razini prošle godine, Austrija na 1 plus, Njemačka je negdje oko nule, malo usporenija, ali neće tu biti neki veći problem, Britanija nam je negdje 3 do 5 posto više, u odnosu na prošlu godinu i ova daleka tržišta SAD 20 posto više, Kina preko 40 posto više, dakle daleka tržišta su iskočila sigurno dobrim brojkama, tradicionalna tržišta drže se negdje prošle godine, uz malo usporeni booking, ali mislim da po onome što je doći ćemo na razini prošle godine s jednim blagim porastom, možda od, u vrh glave do 3 posto.  

Cappelli o sezoni

 

Zbog usporenijeg bookinga išli smo u dodatnu kampanju, izjavio je ministar turizma Gari Cappelli.

Nije booking manji, nego usporeniji. Htjeli bi se dodatno na tržištima pojaviti, tako da smo išli u dodatnu kampanju, dodatnih nekih desetak milijuna kuna, odlukom vijeća turističke zajednice prije 7 dana, naročito na tržišta što su nama bitna, to je njemačko tržište u ovom trenutku. Imamo upravo TV kampanju, snažnu na njemačkom tržištu, upravo putujem  za Berlin na najveću turističku burzu na svijetu, pa nakon nje ćemo sigurno znati definitivno situaciju. 

Cappelli o kampanji

 

Komentari