Nema srpanjske rupe, a bit će još bolje jer Nijemci tek stižu na Jadran

Nema srpanjske rupe, a bit će još bolje jer Nijemci tek stižu na Jadran

Marko Dimic/PIXSELL

Kadija o grčkoj, turskoj i afričkoj konkurenciji: "Ipak su to destinacije masovnog turizma. Da li mi to želimo za sebe ili ćemo ići u kvalitetu i nastavljati jačati predsezonu i postsezonu? Usporedimo li naših prvih pet mjeseci od 2017. do danas, mi smo 30 posto povećali promet."

Diljem Hrvatske govori se o srpanjskoj rupi, svibanjskoj kiši i ostalim uzrocima manjeg broja turista nego lani. Čini se, pak, da su Zadar i Zadarska županija jedna od iznimki u toj priči. 

U hrvatskom turizmu očito dolazi do promjene percepcije uspješne sezone. Kvanitetu mijenja kvaliteta. Na tom tragu je i današnja izjava ministra turizma, Garija Cappellija:

Hrvatskoj nije problem manjak gostiju. Imamo strategiju koja je sve rekla, manjak gostiju ne prihvaćam kao nešto što kazuje da li je dobra ili loša sezona. Po svim najavama bit će jedna jako dobra postsezona. Rezervacije deveti i deseti mjesec su jako dobre.

A ako čitava zemlja živi još jednu dobru turističku sezonu, onda zadarski kraj, tvrde odgovorni, ima još bolju sezonu. Nedavno je zadarski gradonačelnik Branko Dukić istaknuo kako je grad u srpnju posjetilo pet posto više turista nego lani. Direktorica TZ Zadarske županije, Mihaela Kadija, kaže da su brojke u prvih sedam mjeseci i bolje od toga. Zato u čitavoj županiji srpanjske rupe - nema:

Možemo ustanoviti da smo mi ostvarili isti promet kao prošle godine koja je bila rekordna. A moramo znati da nam njemački gosti, naši najjači gosti tek sada idu na školske praznike u pokrajinama koje su nama najbliže, koji su nam najvjerniji gosti.

I Nijemci i mnogi drugi upoznali su nas još bolje nakon što su naši nogometaši prošlo ljeto u Rusiji osvojili svjetsko srebro. Velik dio javnosti smatra da taj uspjeh nismo dovoljno iskoristili na turističkom polju, ali Kadija je drugačijega stava:

Mi smo radili kampanju i Hrvatska turistička zajednica je to iskoristila tako da nemojmo biti toliko oštri, to je lijepa stvar koja nam se desila.

A dogodio nam se ove godine i povratak konkurencije s europskog istoka i afričkog sjevera. Kadija u tome ne vidi problem već priliku za preispitivanje pravca u kojem će ići hrvatski turizam:

Ipak su to destinacije masovnog turizma. Da li mi to želimo za sebe ili ćemo ići u kvalitetu i nastavljati jačati predsezonu i postsezonu?

Usporedimo li naših prvih pet mjeseci od 2017. do danas, mi smo 30 posto povećali promet.

Nastavi li se taj trend rasta turizma tijekom jeseni i zime, možda konačno dočekamo i godinu u kojoj na gradskim izlozima tijekom zime neće pisati: zatvoreno zbog renoviranja.

KADIJA TURIZAM

Komentari