Obnova Paškog mosta napreduje unatoč "višku" burnih dana

Obnova Paškog mosta napreduje unatoč "višku" burnih dana

foto: spegra.hr

Do ponedjeljka promet Paškim mostom noću je zabranjen za sva vozila, a i tijekom dana mostom se prometuje po posebnoj regulaciji, zbog obnoviteljskih radova. Riječ je o naobimnijoj obnovi lučke konstrukcije mosta od njegove izgradnje 1968. godine.

Djelatnici splitskog konzorcija Spegra inženjering d.o.o. i Spegra d.o.o. izvode radove od listopada prošle godine, a dovršetak se planira u srpnju. Kako je za naš program izjavio voditelj gradilišta ing. Ivan Kundid, koji je sudjelovao u sanaciji Masleničkog mosta i u čak 4 navrata obnavljao Krčki most, navodi kako je poseban izazov graditeljima bila bura koja je povećala predviđen broj neradnih dana:  Iako smo mi predvidjeli vjetrovite dane, ovdje je bar 30 posto više vjetrovitih dana. Bazirali smo se na iskustvima tih mostova, no u odnosu na predviđenih 30, ovdje imamo 55 neradnih dana .

Radovi su počeli 9. listopada prošle godine, a Kundid predviđa da će obimna rekonstrukcija biti dovršena do 15. odnosno 20. srpnja. Promet će se u sezoni odvijati uz posebnu regulaciju semaforima naizmjeničo, a ako bude problema prekinut ćemo radove pa ih nastaviti u rujnu  - dodaje za program Radio Zadra voditelj gradilišta.  

Zbog dizanja jednoga dijela mosta ovih dana ovom prometnicom je zabranjen promet kamionima iznad 7 i pol tona nosivosti, do 21. svibnja . Prijevoz je osiguran trajektom na liniji Fortica - Miletići. Evo i odgovora na pitanje što je obuhvatila sanacija mosta čije lukove je nagrizla sol Radovi su obuhvaćali kompletnu sanaciju luka i dodatnu zaštitu, kompletnu rekonstrukciju peta luka, upornjaka, nadglavnice  i svih prijelaznih naprava na mostu. Gornji ustroj je već riješen – pješačke staze i kolnik obnovljene su prije par godina, da je još i to u projektu to bi bila kompletna sanacija, no to smo već odradili. 

Dobivamo skoro pa novi most ? Možemo to reći. S ovim dijelom radova ajmo reći da možemo biti mirni 20 godina - kazao je ing. Kundid. Investitor projekta vrijednog 11 milijuna kuna su Hrvatske ceste, doznajemo od gradonačelnika grada Paga Ante Fabijanića Njekulina koji ističe važnost projekta: Paški most je žila kucavica za čitav otok, zahvalni smo Hrvatskim cestama jer je sanacija zaista bila neophodna, most nam daje veliku sigurnost, 90 posto prometa s otoka ide preko mosta prema Zadru i autocesti. Za dan-dva neće nam više trebati trajekt na toj lokaciji pa smo zadovoljni odvijanjem radova- navodi gradonačelnik Fabijanić za Radio Zadar.

 

Komentari