Sigurnost je hrvatski brend koji raste svake godine

Sigurnost je hrvatski brend koji raste svake godine Sigurnost je hrvatski brend koji raste svake godine

Ministar unutarnjih poslova Božinović otvorio je u Zadru Stožer za provedbu mjera sigurnosti tijekom turističke 2019 te. Predstavljen mu je Nacionalni pomorski centar za prikupljanje podataka u Zadar a on je izrazio zadovoljstvo sigurnosnom provedbom u prošloj godini otkada ovaj sustav radi.

U godinu dana U Ministarstvu su shvatili kako je opravdanost postojanja Stožera velika obzirom da je koordinacija mnogobrojnih službi sa policijom urodila plodom te učinila prvu sezonu 2018 tu sigurnom a Hrvatsku zemljom za opušteno odmaranje.Da ništa ne prepušaju slučaju brinu se za web - om članovi Stožera zaduženi za praćenje svih događaja u resoru i to 24 sata na dan. Nadziru cijelu obalu. Ivica Špoljarić;

" U svakom trenutku znamo gdje je koja ophodnja, koordiniramo njihopv rad i u slučaju hitnosti šaljemo obavijesti".

Kada bi bilo idealno stanje na terenu ne bi trebao Stožer pa zato je i prošle godine u prvom izdanju zabilježeno najviših problema iz domene:

" ..prekršaja i kaznenih djela gdje se strani državljani bilježe kao počinitelji ali i žrtve, zatim iz prometa gdje isto tako ima prijestupa razne vrste a zabilježeno je i kršanje javnog reda i mirakaže Stožerovac Andrija Ostović.

Na kraju predstavljanja statistike za prošlu godinu te Nacionalnog pomorskog centra za prikupljenje podataka Ministar Božinović izrazio je zadovoljstvo sigurnosnom ljetnom turističkom slikom hrvatske obale tvrdeći da sustav nema praznog hoda:

" Kooridnacija mnogobrojnih službi, agencija i sinergija policije te ostalih resora učinila je ljetovanje na obali sigurnim a sigurnost hrvatskim brendom."

Cijeli sustav počiva na lancu službi agencija institucija iz raznih domena,od hitne pomoći i vatrogasaca preko pomorske policije do usluga iz domene poljoprivrede. Koordinacija je 2018 te dala vrlo dobre rezultate, nema razloga da se uspjeh ne ponovi i ove.

 

 

 

Komentari