Turistički djelatnici zadovoljni sezonom. Krenule pripreme za novu.

Turistički djelatnici zadovoljni sezonom. Krenule pripreme za novu.

Iza nas je još jedna dobra turistička sezona s rastom dolazaka i noćenja od 6 i 7 posto. Od početka godine do kraja listopada Zadarsku županiju posjetilo je milijun i 880 tisuća gostiju koji su ostvarili 14,4 milijuna noćenja. Ono što sad slijedi je priprema za novu sezonu.

Zadarski turistički djelatnici zadovoljni su ovogodišnjom turističkom sezonom.  Sa svima s kojima sam pričao nitko nije rekao da je loše poslovao i sad nam preostaje da se dobro pripremimo za sljedeću sezonu od koje također puno očekujem, kazao je predsjednik Strukovne skupine turističkih agencija Zadarske županije Tomislav Fain:

Mi moramo znati da nama u sljedeću sezonu po zadnjim informacijama sa zračne luke dolazi 11, a možda čak 15 novih linija koje otvaraju Ryanair i ostale aviokompanije. Prezentiramo se znači u 15 novih destinacija što za našu regiju znači puno. Stalno se radi na tom produženju sezone tako da očekujem jednu jako dobru sezonu.

Glavna sezona nam je popunjena i sad se treba raditi na punjenju predsezone i posezone. Listopad je primjerice s 378 tisuća noćenja Zadarsku županiju smjestio tek na peto mjesto po broju noćenja. Bilježimo i najmanji porast noćenja u listopadu u odnosu na prošlu godinu.

Mi moramo shvatiti da ne možemo svake godine očekivati dvoznamenkasti rast. Dosegli smo jedan nivo. Vrhunac sezone, 7. 8. Mjesec nam je skroz popunjen. Ne možemo puno rasti. Ipak je to glavnina kad gosti dolaze. Mi moramo pokušati raditi na proizvodima koji će nam produljiti sezonu. Znači u predsezoni, posezoni, ali evo sada i sa zimskim adventom i  s nekim događanjima da pokušamo dovesti goste.

Ono što također možemo očekivati u sljedećem razdoblju je podizanje kvalitete smještajnih kapaciteta te rekategorizaciju pojedinih objekata :

Jer pošto neki imaju kategorizaciju apartmana iz 70-ih. Znači neki ljudi će morati ponovno raditi kategorizaciju. Mi u našoj regiji imamo jako dobrih apartmana. Velika je razlika između tih 3 zvjezdice apartmana starih i novih, ali to osjeti svaki privatni iznajmljivač, svaki taj koji ima privatni smještaj osjeti u broju rezervacija.    

Razlika u kvaliteti posebno dolazi do izražaja zbog interneta i recenzija na toj mreži svih mreža. Moderni gosti prate recenzije na specijaliziranim portalima i po tome odabiru gdje će boraviti i kako će provesti odmor.  To se odnosi ne samo na apartmane već i na ostale objekte, hotele, restorane, pa i turističke agencije i izlete koje organiziraju te je stoga važno podići kvalitetu onoga što nudimo kako bi ostali konkurentni.

prilog Božidara Kolege

Komentari