Turizam: iz konkurencije može nastati kvaliteta

Turizam: iz konkurencije može nastati kvaliteta

Dino Stanin/PIXSELL

Kontinuirano ulaganje u kvalitetu ponude jedini je recept za uspješnu sezonu, mišljenje je mnogih turističkih djelatnika. To vrijedi pogotovo kada se broj smještajnih jedinica i ugostiteljskih kapaciteta kao što je to slučaj ove godine, znatno povećao.

 

I bez službenih podataka, golim okom je vidljivo da je broj ugostiteljskih kapaciteta na zadarskom Poluotoku znatno povećan. Prema nekim procjenama tisuću je stolova više nego prošle sezone. U svakom poslovanju, pa tako i u ugostiteljskom postoje brojni izazovi, kazao nam je dugogodišnji turistički djelatnik i vlasnik jednog od novih restorana, Tomislav FainVidim da se velik broj kolega žali, ali mi evo samo na Poluotoku imamo 4 - 5 novih restorana ove godine, na isti broj gostiju koji smo imali prošle godine. Naravno da će jedan broj restorana morati ostati prazan. Mi smo se izdvojili ponudom i mislim da je najvažnije dati kvalitetu, da imaju vrijednost za novac, i to je onda siguran uspjeh.

S tom se tvrdnjom slaže i direktorica jednog od gradskih hotela, Mladenka Štura. Ovogodišnju turističku sezonu obilježio je naime i veliki porast broja smještajnih jedinica. Sve to utječe na poslovanje, a kako ostati konkurentan i u takvim uvjetima: Od početka godine do danas smo negdje 10 posto u plusu. Ulagali smo u kvalitetu i usluge i ponude a voljeli bi da i cjelokupna destinacija isto tako čini napore da se svaku godinu pomičemo prema naprijed u kvaliteti.

Vjetar u leđa upravo toj ambiciji dat će i sniženje PDV-a u ugostiteljstvu, smatraju naši sugovornici: 

Ostavlja nam mogućnost da ulažemo, da podižemo kvalitetu i da našim djelatnicima povećamo prihode.

Mislim da će značiti jako puno. Taj novac se uvijek može preusmjeriti i u podizanje kvalitete i edukacije i ponude, i svakako će olakšati ovaj posao. 

A podizanje kvalitete rezultirat će zadovoljnim gostima koji će nam se vratiti.

 

Komentari