Zadarski Blue Boost - od uzgoja kamenica do pričanja priča

Zadarski Blue Boost - od uzgoja kamenica do pričanja priča Zadarski Blue Boost - od uzgoja kamenica do pričanja priča

U HGK Zadar potpisani su ugovori za 5 inovacijskih ideja u sklopu europskog projekta BLUE_BOOST koji spaja male i srednje tvrtke sa stručnjacima iz područja Plavoga gospodarstva. 5 tvrtki iz Zadarske županije dobitnici su vaučera vrijednih 10 000 eura koji će im pomoći u ostvarenju njihovih ideja.

U sklopu EU projekta BLUE_BOOST dodjeljuje se ukupno 35 vaučera u sedam pilot-regija ovog projekta, od čega pet vaučera u Zadarskoj županiji. Ukupna vrijednost projekta je 1,4 milijuna eura:

Županijska komora Zadar aktivno radi na ovom projektu i spadamo u red najuspješnijih županijskih komora po dobivanju projekata Europske unije i u tom segmentu nastojimo uključiti što više gospodarskih subjekata iz naše županije.

kaže predsjednik komore Dario Jurin. Među dobitnicima vaučera je i obrtnik Vatroslav Karamarko koji u Novigradskom moru želi pokrenuti eksperimentalni uzgoj kamenica:

Obrt Škrapa se bavi uzgojem školjaka. Trenutno proizvodimo samo dagnje u Novigradskom moru. Inače u Novigradskom moru trenutno ne postoji uzgoj kamenica, a znamo da kamenica može napredovati, rasti u Novigradskom moru tako da smo odlučili u suradnji sa Sveučilištem u Zadru, Odsjekom za akvakulturu, pokrenuti ovaj projekt.

Dva projekta se odnose  na turizam, jedan na području Vranskog jezera i Nina, drugi u samom Zadru. Profesor s Odjela za turizam i komunikacijske znanosti zadarskog Sveučilišta  i predsjednik udruge turističkih vodiča Donat , Vinko Bakija ,  jednom zadarskom turističkom obrtu ponudio je osmišljavanje 3 povijesne priče o zadarskom kulturnom identitetu kojim će oni poboljšati svoju turističku ponudu :

Jedan od najvažnijih alata na neki način, kreiranja doživljajnog odnosno  memorabilnog i transformacijskog turističkog iskustva, je storytelling, odnosno pričanje priča. Praktički bez priča jednostavno ne možemo doći do budućeg potrošača, ne možemo stvoriti lojalnog klijenta, ne možemo povećati potrošnju i omogućiti povratak u destinaciju. 

Projekt Blue boost završava u travnju sljedeće godine.

izvještaj Božidara Kolege

Komentari