Zbogom gužvama na Putu Biliga?

Zbogom gužvama na Putu Biliga? Zbogom gužvama na Putu Biliga?

Radio Zadar

Nakon turističke sezone počinju radovi na rekonstrukciji raskrižja ulica Put Biliga i Hrvatskoga sabora. Građevinska dozvola za raskrižje je dobivena, a danas su Sporazum o reguliranju međusobnih odnosa potpisali Grad Zadar i Hrvatske ceste.

Grad Zadar je otkupio preko 70 % potrebnoga zemljišta, za dva do tri mjeseca proces otkupa će provesti u cijelosti, a ujesen Hrvatske ceste počinju s rješavanjem jedne od kriznih točaka zadarskoga prometa. Izlaz s Ulice Put Biliga na gradsku zaobilaznicu riješit će kroz pet mjeseci i za to će im trebati oko 7 milijuna kuna, poručuje predsjednik Uprave Hrvatskih cesta, Josip Škorić:

Rješavanje imovinsko-pravnih odnosa nas ne sprječava s obzirom da imamo građevinsku dozvolu, sredstava imamo osigurana. Mi ćemo s natječajem krenuti u veljači, a onda – čim se steknu uvjeti ulaska u posjed – ćemo krenuti s radovima.

Na zaobilaznicu će se iz smjera Bilog briga voditi dvije trake, a Ulice Hrvatskog sabora dobit će na tom raskrižju posebnu traku za skretanje nalijevo, pojašnjava zamjenik gradskog pročelnika za prostorno uređenje i graditeljstvo, Matko Segarić:

Kosina će se puno podići kako bi se dobila preglednost križanja i to križanje napokon dobiva lijevi skretač i bit će semaforizirano, a pješaci će dobiti normalan pješački prijelaz.

Najavljeni su i drugi novi projekti; najveće ulaganje – oko 53 milijuna kuna - bit će rekonstrukcija raskrižja na Žmirićima, a tu je i već spominjano širenje i moderniziranje Ulice dr. Franje Tuđmana koja će prema zapadu postati četverotračna prometnica. Za 15-ak dana počinje druga faza radova u Ulici Nikole Tesle, a uklanjat će se i nedostaci prometnice kod zadarske bolnice. Škorić se uime Hrvatskih cesta ispričao za propuste i najavio da će se rasvjetni stupovi ukloniti s pješačke staze. Sve to ponukalo je gradonačelnik Branka Dukića da konstatira:

Promet grada Zadra nije proces koji se događao danas nego već dugi niz godina. On nije savršen ali, kako kaže i direktor Hrvatskih cesta, jedan je od najboljih – a ja vjerujem da je najbolji prometno riješen grad na Jadranu.

A pokaže li se uspješnim i najavljeni projekt ZUM - koji bi digitaliziranjem, putem aplikacija, trebao bolje upravljati javnim prijevozom i prometom u mirovanju - tko zna, možda Zadar postane grad čija će prometna rješenja kopirati ostali hrvatski pa i europski gradovi.

HRVATSKE CESTE - RADOVI

Komentari