MADE IN-LAND
Foto: Iva Rogić / Radio Zadar
Agencija za razvoj Zadarske županije - Zadra NOVA partner je u projektu MADE IN-LAND – MAnagement and DEvelopment of INLANDs. Ovaj projekt uključuje aktivnosti vezane za razvoj brenda zadarskog zaleđa nazvanog "Potraga za petim elementom" i turističke rute s ponudom zaleđa.
Obilazak rute za sve zainteresirane osiguran je u dva termina: danas i u četvrtak, 24. veljače, rekla je Marija Dušević, koordinatorica projekta:
"Svaki brend zapravo uključuje i testiranje tog brenda da se vidi koliko ta cijela priča "drži vodu". Sa svojim stručnjacima razvili smo turističku rutu. Tome je prethodio poziv gospodarskim subjektima koji žele sudjelovati u stvaranju rute i da njihova ponuda bude dostupna na stranici i aplikaciji koja se razvija kroz projekt. Zaključili smo cijelu priču, stvorili smo u suradnji s gospodarskim subjektima turističke rute i pozvali javnost da nam se pridruži u testiranju istih."
Projektne aktivnosti uključuju lokalne zajednice na području zaleđa i obale u suradnji s kojima će se razviti teritorijalni brend, a kroz zajedničke marketing planove i IT alate promovirat će se materijalna i nematerijalna kulturna i prirodna baština.
“"Na prvim poziv gospodarskim subjektima da se uključe u turističku rutu javilo nam se preko 15 subjekata koje smo uključili u projekt. U jednom se danu ne može obići sve lokacije. Zato smo tu ponudu podijelili u različite grupe koje ćemo testirati kroz rutu."”
Marija Dušević
Cijeli razgovor poslušajte na linku:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.