U proteklih 6 mjeseci na Zeleni telefon Eko Zadra pristigle 102 prijave građana, nešto više nego prošle godine.
30.10.2013.
15:34
Autor: bk
U proteklih 6 mjeseci na Zeleni telefon Eko Zadra pristigle 102 prijave građana, nešto više nego prošle godine.
Povećan broj poziva pokazatelj je prepoznavanja Zelenog telefona kao servisa na usluzi građanima, a ujedno i kontinuiteta u radu Zelenog telefona koji u okviru udruge „Eko – Zadar“ djeluje već više od deset godina.
Naše sugrađane između ostalog zanima gdje se mogu nabaviti ekološke sadnice maslina ili pak buhač, kad i gdje će biti organizirana sljedeća razmjena sjemena starih, domaćih sorta voća i povrća, kako se kompostira i slično. Potom prednjače prijave iz kategorije OTPAD, čime je nastavljen trend iz prijašnjih mjeseci kada su različiti problemi s otpadom, u prvom redu divlje deponije kod naših sugrađana izazivali najviše pozornosti, pa i ljutnje. Ono na što se građani još žale jest i ispuštanje fekalija po poljima od strane, pa i onih crpitelja septičkih jama koji imaju koncesiju, ili pak nedovoljno dobro održavanje septičkih jama nesavjesnih pojedinaca uslijed kojeg fekalne vode teku na sve strane.
Rad Zelenog telefona u 2013.godini financijski je podržao UO za graditeljstvo i zaštitu okoliša Grada Zadra u iznosi od 24.400 kuna.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora