S predstavljanje knjige u Znanstvenoj knjižnici u Zadru
Foto: S. Jakšić Mandić / Radio Zadar
Hrvatska još uvijek nije izgradila svoj strateški brend, tvrdi jedan od vodećih hrvatskih komunikacijskih stručnjaka, dr Božo Skoko, čija nova knjiga „Strateško komuniciranje država“ je promovirana danas u Znanstvenoj knjižnici u Zadru u sklopu Županijskih dana. Ovo je prvi udžbenik posvećen fenomenu država kao komunikatora u međunarodnim odnosima, a po pristupu i načinu prezentacije sadržaja jedinstven je i u globalnim okvirima - ističu recenzenti.
Knjiga dr Skoke, redovitog profesora Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, tematizira nastanak diplomacije, odnosa s javnošću i brendiranje države , kazala je dr Vanda Babić Galić s Odjela za kroatistiku Sveučilišta u Zadru koji je priredio promociju:
“Ova je knjiga temeljni udžbenik studentima političkih znanosti, ali i studentima kroatistike koji , pokazuje praksa, često završe kao medijski djelatnici. Zato naš kolegij „Teorija i praksa medija“ držimo iznimno važnim, kako bi bio temelj za daljnje šire zapošljavanje”
prof. dr. Vanda Babić Galić
Govoreći o uspješnim primjerima stvaranja državnih brendova autor ističe turske tv-novele, skandinavsku Hygge-filozofiju, britansku kraljevsku obitelj, južnokorejsku pop-glazbu. Za naš program Božo Skoko komentira aktualno ukrajinsko-rusko strateško komuniciranje:
S predstavljanja knjige "Strateško komuniciranje država"
Više o ovoj knjizi doznajte u emisiji U objektivu Radio Zadra u srijedu 27.4. od 12 sati i 15 minuta.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.