Hrvatski radio

Radio Zadar

10:13 / 30.10.2015.

Autor: HRT centar Zadar

Dobrodošli u Zadarsku regiju

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Županijska turistička zajednica pokrenula je projekt označavanja kvalitete (labelling) u obiteljskom smještaju pod brend-imenom „Welcome“. Riječ je o skupini standarda i mjerila kojima se želi stvoriti nova osnova za povezivanje nositelja obiteljskog smještaja.

Zašto Welcome?

ü  Zato što najbolji primjeri privatnog smještaja nude ono što ne mogu ponuditi hoteli - stvaraju emotivnu vezu između domaćina (najčešće vlasnika i njegove obitelji) i gostiju. Gosti koji na taj način provode svoj odmor izloženi su destinaciji i njezinim autentičnostima na iskonski način jer upoznaju destinaciju kroz svoje domaćine koji su domicilno stanovništvo i savršeno su upoznati sa svim dobrim i lošim stranama. Nerijetko se između gostiju i domaćina stvaraju i prava prijateljstva kao posljedica zajedničkih lijepih iskustava na samom odmoru.

ü  Zato što ovaj internacionalan termin na prvi pogled jasno komunicira kako se radi o posebno certificiranoj vrsti privatnog smještaja koji kombinira kvalitetu smještaja s domaćinskim pristupom.

ü  Zato što želimo da se gost osjeća dobrodošlo.

ü  Zato što želimo da nam se gost vraća.

Jednostavno: Welcome to Zadar Region.

Uz ime brenda dizajniran je i logo koji je modifikacija „Zadar Region“ loga. Znak je u svom siluetnom obliku i bojama zadržao obilježja znaka “Zadar Region”, dok kvadratići tvore formu srca i simboliziraju niz samostalnih jedinica i niz stambenih objekata. Skup svih elemenata simbolizira zajedništvo. Zaobljenih su rubova kako bi se stvorio mekši dojam, dojam ugode i poveznicu s toplinom doma, toplinom koju želimo da bude iskustvo gostiju kad posjete zadarsku regiju. 

Od 2. studenog nakon provedene edukacije u kojoj je sudjelovalo 540 iznajmljivača te marketinškog oblikovanja, kreće se u proces certificiranja, te se pozivaju svi privatni iznajmljivači koji ispunjavaju kriterije propisane Pravilnikom da se prijave s propisanom dokumentacijom do 13. studenog 2015 u lokalnu turističku zajednicu i postanu članovi kluba kvalitete „Welcome“ te time prime dodatnu promidžbu putem kanala Turističke zajednice Zadarske županije: službenih internetskih stranica, turističkih sajmova ili prezentacija, te tiskanih materijala.