Dosadašnja praksa pokazala je kako prijave zbog kršenja epidemioloških mjera građani najčešće upućuju pozivom na 112, a zatim se ta prijava dalje prosljeđuje policiji i nadležnom civilnom Stožeru .
03.12.2020.
14:56
Autor: Filip Buzov
Dosadašnja praksa pokazala je kako prijave zbog kršenja epidemioloških mjera građani najčešće upućuju pozivom na 112, a zatim se ta prijava dalje prosljeđuje policiji i nadležnom civilnom Stožeru .
U samom početku išlo se na usmena upozorenja, no u posljednje vrijeme tu su i kaznene prijave za djela širenja i prenošenja zarazne bolesti. Takvu prijavu, podsjećamo zaradila je vlasnica kafića u Turnju koja je posluživala goste unatoč zabrani te 50 godišnjak koji je u svojoj obiteljskoj kući, u Slivnici Gornjoj organizirao svadbeno slavlje, slučaj je to koji je posljednih dana podigao dosta prašine u javnosti.
Strože epidemiološke mjere Nacionalnog stožera, prije svega zatvaranje ugostiteljskih objekata, olakšale su posao na terenu pripadnicima Civilne zaštite, no kako doznajemo u zadarskom Stožeru - građani još uvijek traže dodatna pojašnjenja oko pojedinih mjera ( primjerice tko smije prodavati kavu za van, ili oko korištenja sportskih terena na otvorenom.)
U obliku pisanog dokumenta možete ih pronaći na službenim Internet strancima grada Zadra, dok Ante Babić, načelnik gradskog Stožera civilne zaštite, napominje i kako su spremni na izravne telefonske pozive. Za mjerodavne novi izazovi već se očekuju ove subote, vladajući za prekršitelje pripremaju novčane kazne, u prvom su planu one za nenošenje maski.
Više u tonskom prilogu
Prilog:
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora