Radi se o više pristupa procesu učenja, pri čemu se nastava u školi kombinira s digitalnim odnosno internetskim učenjem. Vijeće preporučuje školama da integriraju takve oblike učenja kako bi se omogućilo učenicima da nadoknade propušteno u slučaju zatvaranje škola ili izostanka s nastave.
U preporuci se predlaže i ulaganje u brze internetske poveznice u školskim prostorijama i između škole i učenika.
Hrvatski ministar obrazovanja Radovan Fuchs rekao je da Hrvatska dobro stoji s kombiniranim učenjem uglavnom zbog toga što su škole i otprije bile povezane na istu Carnet znanstvenu mrežu. Hrvatski su učenici u usporedbi s drugima u Europi proveli najmanje sati u online nastavi.
- Mislim da smo mi u Hrvatskoj, slušajući kolege iz drugih zemalja, u stvari prilično dobri. Primijenili smo ono o čemu smo u principu danas razgovarali , dakle kombinacija licem u lice učenja , korištenje modernih tehnologija, ne samo interneta nego i svih tehničkih i softverskih mogućnosti koje se mogu primijeniti u nastavi. To je de facto ta ideja blending learninga koje bi trebalo se nastaviti i na neki način harmonizirati za budućnost i nakon što pandemija prođe. Neke su stvari dobre, nakon ove primjene možda je ovakav pristup upravo isforsirao određene korake koji su pokazale u redu, rekao je ministar Fuchs.