Hrvatski turizam uspješna je priča i Hrvatska je svakako poželjna turistička destinacija, čulo se danas na skupu turističkih stručnjaka u Petrčanima.
23.10.2013.
11:16
Autor: Božidar Kolega
Hrvatski turizam uspješna je priča i Hrvatska je svakako poželjna turistička destinacija, čulo se danas na skupu turističkih stručnjaka u Petrčanima.
Tema skupa na kojem se okupilo 60-tak međunarodnih i domaćih turističkih djelatnika je elektronički marketing u turizmu, a skup se inače održava uoči Dana hrvatskog turizma koji sutra počinju u Zadru i na kojem će, najavio je zamjenik ministra turizma Želimir Kramarić, biti predstavljena nova strategija marketinga hrvatskog turizma. Njime se težište oglašavanja prebacuje s tradicionalnih načina na on line oglašavanje te jačanje destinacijskog menadžmenta, najavio je Kramarić.
Već se najavljuje da će jedna od ključnih stvari u strateškom marketinškom planu biti značajno povećanje udjela online promocije u odnosu na postojeću offline promociju i to je jedan od noviteta. Značit će to da će turizam i hrvatski turizam još bolje integrirati u ukupne globalne trendove i ukupne globalne mogućnosti koje te nove tehnologije pružaju.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora