Biti influencer danas znači imati ozbiljnu karijeru. Kada su društvene mreže postale ozbiljan poslovni alat novog doba?
09.03.2023.
10:02
Autor: Iva Rogić
Biti influencer danas znači imati ozbiljnu karijeru. Kada su društvene mreže postale ozbiljan poslovni alat novog doba?
Influencer je osoba koja ima utjecaj na druge ljude i time može djelovati na njihova stajališta. S marketinškog stajališta, influenceri imaju moć utjecati na odluke kupaca tj. na ljude koji ih prate. Svakim danom njihov broj se povećava.
Današnji svijet tehnologije otvorio je vrata mnogima koji su odlučili iskoristiti dobru poslovnu priliku i izgraditi karijeru na društvenim mrežama. Društvene mreže su moćan alat za poslovanje, stoga ih influenceri koriste kao jednu je od najjeftinijih vrsta marketinga i oglašavanja.
Svakodnevno ih prati velik broj ljudi, osobito mladih, na YouTube-u, Instagramu, Twitteru, Tik Toku ili drugim mrežama.
Što o influencerima misle Zadrani? Građani uglavnom tvrde da to nije pravi posao, a građanke se uglavnom slažu da se na društvenim mrežama može izgraditi respektabilna karijera.
Jedna je građanka pak zabrinuta za samopouzdanje mladih ljudi koje može biti poljuljano zbog prikazivanja samo najboljih trenutaka života influencera na društvenim mrežama:
Poslušajte cijelu anketu Dina Kajića:
Zadrani o influencerima
Utjecaj influencera danas je velik, osobito na mlade ljude, zato je važno paziti i dobro istražiti koga i kakav sadržaj pratiti na društvenim mrežama.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora