Kad je vrijeme berbe grožđa - ilustracija
Foto: Dubravka Petric / Pixsell / ilustracija
Tehnologija i digitalizacija moćni su alati koji, uz ostalo, mogu pomoći malim i srednjim poduzećima u poslovanju tijekom korona-krize, no njihova dostupnost nije jednaka na urbanim i ruralnim područjima. U rješavanju toga problema pomaže SKILSS + , projekt koji provodi Agencija za ruralni razvoj Zadarske županije. Danas će tako kroz online radionicu ponuditi i primjere dobre prakse.
Među njima je i platforma Authland Josipa Zurka koja je u kratkom vremenu okupila 60-ak brendova:
Mogućnosti su razne, a povezuje ih autentičnost i autohtonost našega područja i usluge. Da je projekt na uzlaznoj putanji govore i rezultati za pandemijsku 2021. godinu – otkriva Zurak:
Ove se godine nadaju još boljim rezultatima jer šire ponudu i sklapaju nova partnerstva na tržištu. Trenutačna ponuda izgleda ovako:
Od ukupnog broja tvrtki koje posluju na području Zadarske županije njih čak 99,8 posto čine mala i srednja poduzeća koja su u središtu pozornosti projekta SKILLS + - istaknula je ovom prigodom Andrea Erceg, voditeljica projekta:
Projekt je započeo 2016., trebao je trajati do proljeća 2021., no zbog dobrih rezultata - dodaje Andrea Erceg - Europska komisija odobrila je produžetak projekta koji se odnosi na radionice s ciljem promicanja digitalizacije u doba COVID-a.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.