Hrvatski radio

Radio Zadar

12:30 / 08.02.2019.

Autor: tp/md

Natječaji za sredstva u turizmu, posebno za promidžbu, posebno za događaje

Foto/ Marin Dražić

Foto/ Marin Dražić

Foto: - / -

Zadarska županija i županijska Turistička zajednica od ove godine kreću se s dva javna poziva za dodjelu sredstava u turizmu. Jedan natječaj odnosi se na financiranje organizacije i realizaciju turističkih događaja i provodi ga Upravni odjel za gospodarstvo, turizam, infrastrukturu i EU fondove.

Drugi natječaj vezan je uz potpore marketinškim aktivnostima i provodi ga Turistička zajednica Zadarske županije. Lovro Jurišić, pročelnik Odjela za gospodarstvo najavio je da će prednost imati događaji u predsezoni i posezoni biti bolje vrednovani, a Mihaela Kadija direktorica županijske TZ navela je da je cilj marketinškim aktivnostima predstaviti što se sve u županiji događa. 

 

Zadarska županija i TZ Zadarske županije niz godina kontinuirano dodjeljuju potpore događanjima dajući tako poticaj organizatorima, a još se u 2015. godini krenulo s udruživanjem sredstava te dodjelom putem Javnog poziva. Uočivši da se trendovi i motivi mijenjaju, a naši posjetitelji postaju sve zahtjevniji, te prepoznavši potrebe organizatora, ali i tržišta koje teško dolazi do informacija o događanjima, od ove godine kreće se s razdvajanjem u dva javna poziva.

Dva će javna poziva olakšati učinkovitost i bržu obradu, a oba imaju svrhu podržavati organizatore koji daju motiv dolaska turista na destinaciju i stvaraju dodatnu ponudu u turizmu, poglavito u pred i posezoni.

Javni poziv koji provodi Zadarska županija će i dalje, kako je i bila praksa, nastaviti pomagati u cilju organizacije, rješavanja troškova nabave roba i usluga za neposrednu realizaciju događanja. Taj je Javni poziv jučer objavljen na mrežnim stranicama Zadarske županije, provodit će ga operativno Upravni odjel za gospodarstvo, turizam, infrastrukturu i EU fondove, a trajat će 30 dana od objave.

Lovro Jurišić, pročelnik Odjela istaknuo je:

Ispred nas je nova turistička sezona u koju moramo ući maksimalno spremni pa upravo zbog toga i ovim putem pozivamo sve zainteresirane organizatore događanja u turizmu koji zadovoljavaju uvjete javnog poziva da prijave svoja događanja. Samo daljnjim ulaganjima u obogaćivanje turističkog sadržaja Zadarske županije istaknut ćemo jedinstvene atribute naše destinacije te je na taj način učiniti prepoznatljivom i drugačijom od ostalih, odnosno utjecati na povećanje broja turista, očuvanje i promicanje vlastitog identiteta te jačanje kvalitete življenja i općenito imidža destinacije. Ove godine posebno će se financijski poduprijeti kvalitetna događanja koja se organiziraju u pred i posezoni jer nam je krajnji cilj cjelogodišnje poslovanje u turizmu. Zadarska županija je u svom Proračunu osigurala iznos od 400.000,00 kuna za provedbu Programa za dodjelu potpora događanjima na području Zadarske županije za 2019. godinu. 

Drugi Javni poziv provodit će Turistička zajednica Zadarske županije i odnosit će se na potpore marketinškim aktivnostima što i odgovara zakonskim zadaćama i svrsi samih turističkih zajednica. Štoviše, cilj TZ Zadarske županije je promidžbenim aktivnostima podići svijest o Zadarskoj županiji kao atraktivnoj turističkoj destinaciji tijekom cijele godine. U tu svrhuTZZŽ je izradila i usvojila Brend-strategiju Zadarske županije kao turističke destinacije, kreirala novi regionalni brend identitet. U skladu s tim TZZŽ želi identificirati i podržati projekte i aktivnosti lokalnih turističkih zajednica i njihovih partnera koje podižu vidljivost regionalnog Brenda, koriste „SayYes!“ brend-koncept, te su usklađene s Brend-priručnikom.

Posebna novost je što će se uz organizatore događanja, za potpore za marketinške aktivnosti moći aplicirati i provoditelji raznih doživljajnih programa isključivo na destinaciji.

Mihaela Kadija: “Želimo omogućiti promidžbu za one doživljaje, bilo to programi agencija ili događanja koji mogu motivirati dolaske u periodima manje turističke potražnje, a s druge strane i probuditi tržišta i ciljne skupine gdje još nismo dovoljno prepoznatljivi. Stoga će potpora biti usmjerena na marketinšku suradnju kroz oglašavanje ili distribuciju putem specijaliziranih sajmova, posebnih prezentacija i b2b radionica.”

Posebno će se vrednovati udruživanje - bilo javno-privatno, javno-javno ili privatno-privatno, a TZZŽ će partneru staviti na raspolaganje materijale za realizaciju dogovorenih aktivnosti (logo, foto/video materijale i sl.).

Zainteresirani partneri svoje prijedloge za suradnju s pripadajućom dokumentacijom dostavljaju najkasnije do 22. veljače 2019. godine, dok konačnu odluku o odabiru donosi Turističko vijeće TZZŽ na prijedlog Povjerenstva za brend.