Kao pomoć hrvatskim poljoprivrednicima i ribarima u izvanrednim okolnostima prouzročenim pandemijom Covida-19, Ministarstvo poljoprivrede nedavno je pokrenulo nacionalnu Internet platformu pod nazivom Tržnica.hr.
27.05.2020.
12:16
Autor: Anita Perica
Kao pomoć hrvatskim poljoprivrednicima i ribarima u izvanrednim okolnostima prouzročenim pandemijom Covida-19, Ministarstvo poljoprivrede nedavno je pokrenulo nacionalnu Internet platformu pod nazivom Tržnica.hr.
Poljoprivredni proizvođači dobili su tako mjesto za besplatan plasman i brzu prodaju svojih proizvoda, a kupci provjerenu lokaciju s jedinstvenim pregledom i najvećim izborom hrane visoke kvalitete i proizvoda očuvane tradicije.
Nova nacionalna internet tržnica omogućuje kupnju i prodaju domaćih proizvoda iz cijele Hrvatske. Jednostavan i brz pristup vodi tako i do proizvođača sa zadarskoga područja primjerice Zadruge MasVin iz Polače:
Iskustva su pozitivna, ali tko je čekao samo to da će pokrenuti Ministarstvo poljoprivrede taj je kasnio…Mi smo puno ranije krenuli u to i to nam je na neki način i pomoglo u ovim trenucima da ne padnemo totalno, svaka mjera koja je u tom smjeru ok je međutim ima nekih mjera na koje ne možemo utjecati…-kaže nam Radoslav Bobanović dodajući kako su mogli biti dobri izvoznici kupcima u Njemačku:
Kupcima koji su prijatelji ovoga kraja, na žalost ne ide našom dostavom, njemačka regulativa ne dozvoljava da idu pojedinačno staklenke već paleta, eh a nismo imali narudžbu punu paletu…U svakom slučaju sve je pozitivno, sve je ok, ali tko se oslonio samo na to taj gubi bitku s vremenom i prostorom…
Kupci mogu odabrati proizvode u 11 kategorija kao što su voće, povrće, meso , riba, ili primjerice začini, prirodna kozmetika i drugi proizvodi. U ponudi trenutačno sudjeluje 550 poljoprivrednih proizvođača. Klikom miša jednostavno je i do proizvoda s naših otoka, primjerice OPG-a Denisa Barića na Ižu:
Pozitivno definitivno…Dobio sam poziv od Ministarstva poljoprivrede i Agencije za plaćanja u poljoprivredi da se priključim, odazvao sam se sa svojim kozmetičkim proizvodima sa sapunima i s čajem, imao sam dva upita koja smo realizirali…Možda bi trebalo više i marketinški to odraditi jer mislim da mi kao narod još nismo toliko naučili na on line kupovinu…
Iako ubrzana izvanrednim okolnostima uzrokovanima pandemijom COVID-19, Tržnica.hr nastavak je procesa digitalizacije poljoprivrede kao strateškog smjera njezinog razvoja – istaknuli su uz ostalo u Ministarstvu poljoprivrede u opisu ovoga projekta.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora