Hrvatski radio

Radio Zadar

16:24 / 25.02.2022.

Autor: Suzana Jakšić Mandić

Novi turistički proizvod: "Potraga za petim elementom"

OPG Odžaković Nadin

OPG Odžaković Nadin

Foto: SJMandić / Radio Zadar

"Potraga za petim elementom" promovirat će ponudu zadarskog zaleđa. Riječ je o projektu MADE IN LAND Agencije Zadra Nova koji okuplja devet partnera iz Hrvatske i Italije, a vrijedan je 2 milijuna 200 tisuća eura. Predstavnici zadarskih medija danas su obišli nekoliko gospodarstava u zadarskom zaleđu koji će biti dio buduće turističke rute.

Tu se sastaju elementi plodonosne zemlje, zraka, vode i mora te vatra na kojoj se spravljaju ukusna jela, pa kad ujedinimo ove elemente – posjetitelj dobiva novi, peti element – a to je doživljaj koji postaje sjećanje. Peti element će tako gostima, uz ostale, nuditi i OPG Šime Odžakovića, uljara Željka Vrsaljka i vinarija Šime Škaulja iz Nadina, te gospodarstvo Jerka Prtenjače iz Polače. Oni su danas svoju ponudu predstavili medijima. Zašto se uključio u projekt Made IN-land pitali smo Željka Vrsaljka:  

Ja mislim da je to budućnost turizma. Istra je davno pokazala da je zaleđe jednako vrijedno kao prostor uz more , mislim da se u našoj županiji premalo radi na tome. Mislim da , ako ovako nastavimo, ovo može biti jako dobra dopuna našim hotelima i priobalju.

Željko Vrsaljko

Projekt predviđa promociju novog proizvoda putem web platforme, navodi voditeljica projekta Sanja Jerak: 

Ona uključuje sustav QR kodova putem kojeg se olakšava registracija korisnika ali omogućava i plaćanje usluga i proizvoda, ulaznica i sličnih sadržaja.

Sanja Jerak

Projekt ukupne vrijednosti 2.218.069,31 EUR provodi se od 1. siječnja 2019. godine do 30. lipnja 2022. godine u sklopu Programa prekogranične suradnje Interreg Italija – Hrvatska 2014. – 2020. Projektom Made IN-land upravljat će Turistička zajednica Ravnih kotara. 

Više o ovom projektu U objektivu Radio Zadra u srijedu 2. ožujka.