Hrvatski radio

Radio Zadar

Skroće: ozdraviti klub marketinškim iskustvom

16.07.2013.

16:43

Autor: RZD

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Boris Skroće ima višegodišnje iskustvo u poslovima marketinških aktivnosti, prodaje i upravljanja kroz više tvrtki u realnom sektoru, navodi Skroće u priopćenju medijima. Dodaje kako to iskustvo želi primijeniti i kroz obnašanje funkcije direktora „KK Zadar". Srce ovog grada kuca za košarku i velika mi je čast biti na čelu kluba na kojega smo svi u Zadru ponosni, poručuje Skroće. Jedini imperativ je budućnost kluba, odnosno postaviti klub na zdrave noge , stoji u priopćenju poslanom medijima.

Prenosimo priopćenje:  

SVIM REDAKCIJAMA...

Boris Skroće oec., rodjen je u Zadru 1971. godine. U Zadru sam zavrsio osnovnu i srednju skolu, a potom Ekonomski fakultet u Zagrebu, smjer trgovinsko poslovanje. U svojoj poslovnoj karijeri  imam višegodišnje iskustvo u poslovima marketinških aktivnosti, prodaje i upravljanja kroz  vise tvrtki u realnom sektoru.

Svoje iskustvo stečeno u vođenju i  upravljanju koje sam stekao kroz  vođenje više uspješnih tvrtki  zelim primijeniti i kroz obnašanje radnog mjesta direktora „KK Zadar“.  Srce ovog grada kuca za košarku i velika mi je čast biti na čelu kluba na kojega smo svi u Zadru ponosni. Ipak, vođenje tvrtke je nešto drugo, no vjerujem primjenjivo i u ovoj situaciji u kojoj želim naglasiti da cu biti realan, ozbiljan i vjerujem uspješan. To je jedini moj cilj i po tome želim da me se procjenjuje. Dobio sam garancije od nadzornog odbora da cu u tome imati maksimalnu podršku. Jedini imperativ je budućnost kluba, odnosno  postaviti klub na zdrave noge i biti realan i ozbiljan kao u svemu sto dam radio. Ovaj klub je simbol grada i mora u poslovnom smislu biti nas ponos, kako moj kao odgovorne osobe, a isto tako i svakog građanina Zadra.

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.